Μπάρμπεκιου: Η νέα τάση της πανδημίας που ήρθε για να μείνει
Το μπάρμπεκιου «πήρε φωτιά» εν μέσω της πανδημίας, καθώς οι καταναλωτές, υποχρεωμένοι να μένουν σπίτι, αναζητούσαν νέους τρόπους για να μαγειρέψουν γεύματα και να διασκεδάσουν μαζί τους φίλους με ασφάλεια σε εξωτερικούς χώρους.
Και ενώ υπάρχουν πολλά σημάδια ότι η τρέλα της υπαίθριας μαγειρικής ήρθε για να μείνει, ο πληθωρισμός, ο κορεσμός της αγοράς και οι προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας απειλούν να περιορίσουν αυτή την τάση.
Από τον Ιούλιο του 2020, περισσότερες από 21 εκατομμύρια ψησταριές έχουν αγοραστεί από Αμερικανούς καταναλωτές, σύμφωνα με στοιχεία της NPD. Τα έσοδα της βιομηχανίας υπαίθριας μαγειρικής αυξήθηκαν στα 6,1 δισ. δολάρια το 2021, σημειώνοντας αύξηση 14% σε ετήσια βάση.
Εκτιμάται ότι το 70% των νοικοκυριών διαθέτουν τώρα τουλάχιστον ένα μπάρμεκιου ή ψησταριά, σύμφωνα με έρευνα καταναλωτών που έγινε από την Hearth, Patio & Barbecue Association (HPBA), το υψηλότερο ποσοστό που έχει δει εως σήμερα η συγκεκριμένη ένωση, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό της Τζακ Γκόλντμαν.
Η μεγάλη αυτή ζήτηση οδήγησε σε πληθώρα αρχικών δημόσιων εγγραφών από τις εταιρείες που πωλούν ψησταριές και συναφή είδη, με τις Traeger και Weber να μπαίνουν πέρυσι στο χρηματιστήριο. Επίσης, έχουν ανακοινωθεί σχέδια για αρκετές συμφωνίες μέσω SPAC
Ωστόσο, όλο αυτό οδήγησε ταυτόχρονα σε κορεσμό της αγοράς καθώς ξεφύτρωσαν πολλές νέες εταιρείες. Και ενώ η τάση αυτή συνεχίζεται στις ΗΠΑ, παράγοντες όπως ο πληθωρισμός, οι αυξήσεις των πρώτων υλών και των καυσίμων, αλλά και τα προβλήματα στην αλυσίδα τροφοδοσίας αφήνουν βαριά το αποτύπωμά τους στη συγκεκριμένη αγορά.
Χαρακτηριστικό το γεγονός ότι η Weber ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της στο δεύτερο τρίμηνο μειώθηκαν 7% σε ετήσια βάση, στα 607 εκατ. δολάρια. Και δεν είναι η μόνη που παρουσίασε μείωση των πωλήσεών της.
Η επιθυμία να μαγειρεύουμε περισσότερα γεύματα στο σπίτι αντί να τρώμε έξω σε εστιατόρια φαίνεται ότι συνεχίζεται, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Traeger, Τζέρεμι Άντρους. Ο ίδιος επικαλείται έρευνα που έδειξε ότι το 35% των Αμερικανών δήλωσε ότι ανακαλύπτει ένα πάθος για τη μαγειρική εν μέσω της πανδημίας, με το 75% να λέει ότι σκοπεύει να μαγειρεύει όσο το δυνατόν περισσότερο στο σπίτι μετά την πανδημία.
Αυτό συμπληρώνεται και με πολλές άλλες τάσεις, σημειώνει ο Άντρους, συμπεριλαμβανομένης της αυξημένης επιθυμίας συγκέντρωσης της οικογένειας μαζί με φίλους για να μοιραστούν το φαγητό είτε αυτό σημαίνει ένα πιάτο χοιρινό είτε μια φωτογραφία στο Instagram».
«Οι άνθρωποι αγαπούν το φαγητό και τώρα που άνοιξαν τα εστιατόρια, περιμένουμε να βγουν έξω και να φάνε», είπε. «Αλλά πιστεύουμε ότι τους αρέσει να μαγειρεύουν και στο σπίτι τώρα».
moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC
Διαβάστε επίσης:
#Swedengate: Γιατί οι Σουηδοί δεν ταΐζουν τους καλεσμένους τους
McDonald’s: Παραπλανεί με το μέθεθος των burger στις διαφημίσεις;
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News