Κόσμος Τρίτη 26/09/2023, 21:15
ΚΟΣΜΟΣ

O Mπάιντεν με ντουντούκα στις απεργίες κατά των αυτοκινητοβιομηχανιών

Περίπου 12.700 εργάτες μέλη του συνδικάτου UAW συνεχίζουν την απεργία σε τρία μεγάλα εργοστάσια

O Mπάιντεν με ντουντούκα στις απεργίες κατά των αυτοκινητοβιομηχανιών

Για πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ ένας πρόεδρος, ο Τζο Μπάιντεν, στάθηκε στο πλευρό των διαδηλωτών της United Auto Workers τη 12η ημέρα της απεργίας τους κατά των τριών μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών.

«Τα κέρδη-ρεκόρ (των αυτοκινητοβιομηχανιών) δεν μοιράστηκαν με δίκαιο τρόπο» με τους εργαζομένους, υπογράμμισε προ ημερών ο Αμερικανός πρόεδρος και κάλεσε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να ανταμείψουν τους εργαζόμενους, όπως ακριβώς αυξήθηκαν οι μισθοί των στελεχών.

Μεταξύ άλλων τα αιτήματα της UAW είναι η αύξηση των μισθών κατά 40% και πλήρη μεροκάματα για 32ωρη εβδομαδιαία εργασία.

O Mπάιντεν με ντουντούκα στις απεργίες κατά των αυτοκινητοβιομηχανιών-1
Reuters

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ιστορικοί δεν μπορούν να ανακαλέσουν περίπτωση κατά την οποία ένας εν ενεργεία πρόεδρος συμμετείχε σε μια συνεχιζόμενη απεργία, ακόμη και κατά τη διάρκεια της θητείας των πιο φιλο-συνδικαλιστών προέδρων, όπως ο Φράνκλιν Ντελάνο Ρούσβελτ και ο Χάρι Τρούμαν. 

Περίπου 12.700 εργάτες μέλη του συνδικάτου UAW συνεχίζουν την απεργία στο πλαίσιο μιας συντονισμένης εργατικής κινητοποίησης με στόχο τρία εργοστάσια συναρμολόγησης στις ΗΠΑ -ένα καθεμιάς από τις τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ (Detroit Three) αφού η ισχύς των προηγούμενων τετραετών εργασιακών συμβάσεων εξέπνευσε προ ημερών.

Οι απεργίες έχουν σταματήσει την παραγωγή σε τρία εργοστάσια στο Μίσιγκαν, το Οχάιο και το Μισούρι, στα οποία παράγονται τα Ford Bronco, Jeep Wrangler και Chevrolet Colorado, καθώς και άλλα δημοφιλή μοντέλα.

Πηγή: kathimerini.gr

Διαβάστε επίσης:

Συνεχίζονται οι συναντήσεις αυτοκινητοβιομηχανιών – συνδικαλιστών – Τι λέει ο πρόεδρος της UAW

Γιατί οι Αμερικανοί δεν αγοράζουν κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

ΗΠΑ: Έως και 12 δισ. δολ. για αναβάθμιση των εργοστασίων αυτοκινήτων για EVs

Γιατί ο Μάσκ και ο Μπάιντεν λατρεύουν την ηλεκτροκίνηση αλλά δεν θέλουν ο ένας τον άλλον;

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News