Διαμαρτυρία για τους κανόνες για το κάπνισμα στην Ινδία από πλατφόρμες streaming
Ένας ινδικός όμιλος που εκπροσωπεί τις Netflix, Amazon και Disney απέστειλε επιστολή στην κυβέρνηση της χώρας λέγοντας ότι οι νέοι κανόνες προειδοποίησης για τον καπνό είναι αδύνατο να εφαρμοστούν για τους γίγαντες streaming και θα προσκρούσουν στην ελευθερία έκφρασης των δημιουργών περιεχομένου αναφέρει το Reuters.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα, στο πλαίσιο της εκστρατείας της Ινδίας κατά του καπνού, το υπουργείο Υγείας ζήτησε από τις πλατφόρμες streaming να εισάγουν στατικές προειδοποιήσεις για την υγεία κατά τη διάρκεια σκηνών καπνίσματος, δίνοντάς τους ένα περιθώριο τριών μηνών για να το εφαρμόσουν. Επίσης, η Ινδία θέλει την παρουσίαση οπτικοακουστικού υλικού, διάρκειας τουλάχιστον 50 δευτερολέπτων, με αντικαπνιστικό περιεχόμενο, στην αρχή και στη μέση κάθε προγράμματος.
Οι τρεις εταιρείες, καθώς και η πλατφόρμα streaming JioCinema του Ινδού δισεκατομμυριούχου Mukesh Ambani, συμμετείχαν πρόσφατα σε μια κεκλεισμένων των θυρών συζήτηση για να εξετάσουν τις επιλογές τους, συμπεριλαμβανομένης της νομικής αμφισβήτησης, καθώς τα στελέχη ανησυχούν ότι οι κανόνες θα απαιτούσαν την επεξεργασία εκατομμυρίων ωρών οπτικοακουστικού υλικού.
Ο όγκος του πολύγλωσσου περιεχομένου στις πλατφόρμες »είναι πολύ μεγάλος… πρακτικά είναι αδύνατη η προσθήκη τέτοιων προειδοποιήσεων σε όλο το περιεχόμενο», αναφέρεται στην επιστολή της Ένωσης Διαδικτύου και Κινητής Τηλεφωνίας της Ινδίας (IAMAI).
Η IAMAI ζήτησε από το υπουργείο Υγείας να επανεξετάσει τους επαχθείς, όπως τους χαρακτήρισε, κανόνες, λέγοντας ότι μια έρευνα έδειξε ότι οι θεατές αδιαφορούν για τις απεικονίσεις του καπνίσματος στις πλατφόρμες ροής.
Το Netflix αρνήθηκε να σχολιάσει, ενώ η IAMAI και οι άλλες εταιρείες δεν απάντησαν αμέσως. Το υπουργείο Υγείας επίσης δεν απάντησε.
Πέρα από το περιεχόμενο του Χόλιγουντ, οι εταιρείες streaming Netflix, Amazon, Disney και JioCinema γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς στην Ινδία. Δημοφιλές περιεχόμενο Χίντι με πρωταγωνιστές ηθοποιούς του Μπόλιγουντ σε αυτές τις πλατφόρμες έχουν σκηνές καπνίσματος.
Οι ακτιβιστές χαιρέτισαν τους νέους κανόνες της Ινδίας, λέγοντας ότι θα αποθαρρύνουν το κάπνισμα σε μια χώρα όπου ο καπνός σκοτώνει 1,3 εκατομμύρια ανθρώπους κάθε χρόνο.
Οι εταιρείες πιστεύουν ότι οι περιγραφές περιεχομένου -οι οποίες προειδοποιούν τους χρήστες με την ένδειξη «κάπνισμα» σε ένα βίντεο μαζί με τον τίτλο του στην αρχή- θα είναι πιο αποτελεσματικές, δήλωσε η IAMAI.
Όλες οι σκηνές καπνίσματος και κατανάλωσης αλκοόλ σε ταινίες στους κινηματογράφους της Ινδίας και στην τηλεόραση, βάσει νόμου, απαιτούν προειδοποιήσεις για την υγεία, αλλά μέχρι στιγμής δεν υπήρχαν κανονισμοί για τους γίγαντες του streaming.
Το 2013, ο Woody Allen σταμάτησε την προβολή της ταινίας του, Blue Jasmine, στην Ινδία, αφού έμαθε ότι στις σκηνές καπνίσματος θα παρεμβάλλονταν υποχρεωτικές προειδοποιήσεις κατά του καπνίσματος.
Ο Sanjay Seth του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Sambandh Health Foundation δήλωσε ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει διαφορά στον τρόπο με τον οποίο αποθαρρύνεται το κάπνισμα στον κινηματογράφο και στις ψηφιακές πλατφόρμες. «Πρέπει να το εφαρμόσουν. Θα σώσει ζωές, δήλωσε.
moneyreview.gr με πληροφορίες από reuters
Διαβάστε επίσης:
Καπνίζουν οι πιλότοι στις πτήσεις; Το μοιραίο τσιγάρο που έριξε ένα αεροπλάνο
Ινδία: Με καθυστερήσεις τα σχέδια για ημιαγωγούς – Πώς επηρεάζει η συμφωνία Tower-Intel
Amazon: Επένδυση 12,7 δισ. δολαρίων στις Υπηρεσίες Cloud της Ινδίας
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News