Νέο deal στον χώρο της μουσικής: Η Orfium εξαγόρασε την ιαπωνική Breaker
Η ORFIUM προχώρησε στην εξαγορά της Breaker INC, εταιρείας προώθησης, μάρκετινγκ και δημιουργίας περιεχομένου, με βάση το Τόκυο. Η Breaker θα μετονομαστεί σε ORFIUM Japan και θα επιχειρήσει μια σειρά συνεργασιών στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά διεθνώς για τη μουσική βιομηχανία, στους τομείς μουσικής, gaming, ψυχαγωγίας και anime.
Η ORFIUM είναι μια νεοφυής εταιρεία που αναπτύσσει τεχνολογικές λύσεις για τη βιομηχανία της μουσικής και της ψυχαγωγίας (δισκογραφικές εταιρείες, εκδότες μουσικής, οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης, κινηματογραφικές εταιρείες, δικαιούχους πνευματικών δικαιωμάτων). Τα προϊόντα της ORFIUM έχουν στόχο να επανεφεύρουν τον τρόπο που η τεχνολογία εντοπίζει, αναλύει και καταγράφει τη χρήση οπτικοακουστικών καταλόγων για τη διαφανή και αποτελεσματική διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων, προς όφελος πάντα των δημιουργών και των δικαιούχων «Απελευθερώνοντας την πραγματική αξία του περιεχομένου».
Ακολουθώντας ένα ευέλικτο επιχειρηματικό μοντέλο, με γραφεία στο Λος Άντζελες, στο Λονδίνο και στην Αθήνα, όπου εδράζει το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης με 180 άτομα, η ORFIUM συμβάλλει στην προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων και τη μεγιστοποίηση των εσόδων που προκύπτουν από τη χρήση τους σε διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες.
Η Breaker ιδρύθηκε το 2013 από τον Alan Swarts, πρώην Αντιπρόεδρο της MTV/Viacom στην Ιαπωνία, και τον John Possman, συνιδρυτή της DFR Asia. Ξεκινώντας ως μία από τις πρώτες εταιρείες με εξειδίκευση στο YouTube στην Ιαπωνία, η Breaker ανέπτυξε ένα παγκόσμιο influencer δίκτυο, δημιούργησε πρωτότυπο περιεχόμενο μεγάλης αξίας (συμπεριλαμβανομένων του YouTube FanFest Japan και μιας ταινίας του YouTube Originals) και διαχειρίστηκε λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης για εταιρείες ψυχαγωγίας και media. Στο διοικητικό συμβούλιο της Breaker συμπεριλαμβάνεται ο θρυλικός Shigeo Maruyama, πρώην CEO της Sony Music Japan καθώς και πρώην Πρόεδρος της Sony Computer Networks.
Ο Alan Swarts, Διευθύνων Σύμβουλος της Breaker, ανέφερε: «Είτε πρόκειται για influencer μάρκετινγκ είτε για διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και παραγωγή περιεχομένου, η αποστολή της Breaker ήταν πάντα να εξυπηρετεί τους δημιουργούς και τους δικαιούχους δικαιωμάτων στη δημιουργία εσόδων από την πνευματική τους ιδιοκτησία. Η Breaker είναι ενθουσιασμένη που συνεχίζει με αυτήν την αποστολή και επεκτείνει τις δυνατότητές της φέρνοντας την παγκόσμιας κλάσης τεχνολογία διαχείρισης δικαιωμάτων της ORFIUM στην ιαπωνική αγορά. Αναμένουμε ότι η τεχνολογία της ORFIUM θα προσφέρει σημαντικές αυξήσεις στα έσοδα για Ιάπωνες δημιουργούς και δικαιούχους δικαιωμάτων, όπως κάνει ήδη η ORFIUM για τους συνεργάτες της σε όλο τον κόσμο».
Ο Rob Wells, Διευθύνων Σύμβουλος της ORFIUM, δήλωσε σχετικά: «Είμαι χαρούμενος που φέρνουμε τον Alan και την ομάδα του στην ORFIUM. Έχει κάνει καταπληκτική δουλειά με την Breaker και ανυπομονούμε να ενισχύσουμε τις μελλοντικές του προσπάθειες με την τεχνολογία μας. Η Ιαπωνία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μουσική αγορά στον κόσμο με τοπική μοναδικότητα και απίστευτο εγχώριο ταλέντο και περιεχόμενο. Ανυπομονούμε επίσης να δουλέψουμε με μουσικές εταιρείες, στούντιο και εγχώριους καλλιτέχνες, για να φέρουμε ακόμα μεγαλύτερη αξία στο ψηφιακό οικοσύστημα».
Ο Διευθυντής Τεχνολογίας της ORFIUM, Μιχάλης Πετυχάκης, υπογράμμισε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτήν τη σπουδαία εξέλιξη για την ORFIUM και την επέκτασή της στην Ιαπωνία. Θεωρούμε αυτήν τη συμφωνία εξέχουσας σημασίας, καθώς σηματοδοτεί την επέκταση μιας start-up με ελληνικές ρίζες στην αγορά της Ασίας. Η συμφωνία αυτή ενισχύει επίσης το Ελληνικό start-up οικοσύστημα, καθώς τονίζει τα δυνατά σημεία και τις ικανότητες του για διεθνή ανάπτυξη».
Σημειώνετια πως η ORFIUM έχει διακριθεί με το πρώτο Βραβείο «Νεοφυής Επιχείρηση της Χρονιάς» του Elevate Greece για τα τεχνολογικά της προϊόντα και λύσεις. Είναι μια εταιρεία ιδιοκτησίας εργαζομένων, που προσφέρει μετοχικά κεφάλαια σε όλους τους εργαζομένους.
moneyreview.gr
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News