Start Ups Τρίτη 14/12/2021, 14:58
START UPS

Lokalise: Το pitch deck με το οποίο άντλησε 50 εκατ. δολάρια 

Επί του παρόντος, η εταιρεία αριθμεί περί των 2.500 πελατών σε όλο τον κόσμο

Lokalise: Το pitch deck με το οποίο άντλησε 50 εκατ. δολάρια 

Η Lokalise είναι μια startup η οποία μέσω της πλατφόρμας της προσφέρει λύσεις στις εταιρείες που επιθυμούν επεκταθούν σε νέες χώρες και γλώσσες και προσφάτως άντλησε 50 εκατ. δολάρια στον Β γύρο χρηματοδότησης.

Η εταιρεία που ιδρύθηκε το 2017 στη Λιθουανία από τους Πετρ Αντρόποφ και Νικ Ουστίνοφ και στη συνέχεια μετέφερε την έδρα της στις ΗΠΑ, προσφέρει τη δυνατότητα στους προγραμματιστές να ενσωματώνουν μεταφράσεις στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, μέσω του interface της εταιρείας. Οι λύσεις της και η βοήθεια που προσφέρει είναι τόσο σημαντικές που πλέον έχει πελάτες επιχειρήσεις όπως τη fintech, Revolut και την εταιρεία χημικών, BASF. 

«Οι περισσότερες επεξεργασίες μετάφρασης στις εφαρμογές και στις ιστοσελίδες δεν είναι τόσο γρήγορες όσο με τη δικιά μας τεχνολογία», επισημαίνει στο Business Insider, ο διευθύνων σύμβουλος της startup Νικ Ουστίνοφ. Όπως τονίζει, τα υπάρχοντα εργαλεία μετάφρασης, είναι χρονοβόρα, καθώς υπάρχουν επαναλήψεις της διαδικασίας μεταξύ των σχεδιαστών, των μεταφραστών και των προγραμματιστών. 

Η Lokalise, αναφέρει τη συνεργασία της με τη Revolut ως ένα παράδειγμα της πολυπλοκότητας που προσπαθεί να μετριάσει με τα εργαλεία της. Η βρετανική fintech προσφέρει την εφαρμογή της σε 40 χώρες, σε επτά γλώσσες. Κάθε ενημέρωση της εφαρμογής της ή νέα γλώσσα και χώρα απαιτεί ένα σημαντικό χρονικό διάστημα για τους εκατοντάδες προγραμματιστές, οι οποίοι μέσω της Lokalise αυτοματοποιούν πολλές από αυτές τις διεργασίες. 

Επί του παρόντος, η εταιρεία αριθμεί περί των 2.500 πελατών σε όλο τον κόσμο και τα νέα κεφάλαια θα τα χρησιμοποιήσει για να επεκταθεί στο κομμάτι του μάρκετινγκ, όπως και για διπλασιάσει το εργατικό της δυναμικό, το οποίο ανέρχεται σε 185 εργαζόμενους οι οποίοι εργάζονται εξ αποστάσεως από συνολικά 36 χώρες.

Της πήρε σχεδόν ένα μήνα για να συγκεντρώσει τα κεφάλαια, σε έναν γύρο στον οποίο ηγήθηκε το fund, CRV, το οποίο στηρίζει εταιρείες όπως το Twitter και η DoorDash.

«Οι λύσεις μας δεν έγκεινται μόνο στην εξοικονόμηση κόστους» τονίζει ο Ουστίνοφ. «Έχει να κάνει με την ευκαιρία για περισσότερα έσοδα και δεν υπάρχει όριο σε αυτό παγκοσμίως. Καταλήγοντας, ανέφερε ότι οι περισσότερες εταιρείες έχουν επισκέπτες στις ιστοσελίδες που δεν μιλούν την αγγλική γλώσσα και πιστεύει ότι κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει την ικανότητα να πουλάει στο καθένα σε όλο τον κόσμο. 

To Business Insider παραθέτει το pitch deck με το οποίο η startup αποτάθηκε στους επενδυτές για να προσελκύσει κεφάλαια. 

Lokalise: Το pitch deck με το οποίο άντλησε 50 εκατ. δολάρια -1

Lokalise: Το pitch deck με το οποίο άντλησε 50 εκατ. δολάρια -2

Lokalise: Το pitch deck με το οποίο άντλησε 50 εκατ. δολάρια -3

Lokalise: Το pitch deck με το οποίο άντλησε 50 εκατ. δολάρια -4

Lokalise: Το pitch deck με το οποίο άντλησε 50 εκατ. δολάρια -5

Lokalise: Το pitch deck με το οποίο άντλησε 50 εκατ. δολάρια -6

Lokalise: Το pitch deck με το οποίο άντλησε 50 εκατ. δολάρια -7

Lokalise: Το pitch deck με το οποίο άντλησε 50 εκατ. δολάρια -8

Lokalise: Το pitch deck με το οποίο άντλησε 50 εκατ. δολάρια -9

Lokalise: Το pitch deck με το οποίο άντλησε 50 εκατ. δολάρια -10

Lokalise: Το pitch deck με το οποίο άντλησε 50 εκατ. δολάρια -11

moneyreview.gr με πληροφορίες απο Business Insider

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News