Start Ups Τετάρτη 27/10/2021, 10:34
START UPS

Pop Market: Χρηματοδότηση 3,5 εκατ. δολαρίων για τον νέο παίκτη του delivery

Είναι ο μεγαλύτερος γύρος χρηματοδότησης από ελληνική startup σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης (early stage)

Pop Market: Χρηματοδότηση 3,5 εκατ. δολαρίων για τον νέο παίκτη του delivery

Χρηματοδότηση 3,5 εκατ. δολαρίων έχει αντλήσει η Pop Market, η startup που είναι εδώ και μερικές εβδομάδες ο νέος «παίκτης» στην ελληνική αγορά του λεγόμενου quick commerce.

Σύμφωνα με το TechCrunch, η Pop Market άντλησε seed financing 3,5 εκατ. δολαρίων, με επικεφαλής τις Global Founders Capital και 468 Capital. Σύμφωνα με την εταιρεία, είναι ο μεγαλύτερος γύρος χρηματοδότησης από ελληνική startup σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης (early stage).

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στην «Καθημερινή της Κυριακής», ο Τάκης Μαλαβέτας της νεοσύστατης Pop Market -ο οποίος ήταν ιδρυτής της Home Run, του πρώτου online grocery delivery marketplace στο Λονδίνο, με πελάτες τις Tesco, Marks & Spencer, Whole Foods κ.ά- εξηγούσε ότι η εταιρεία έχει αναπτύξει εφαρμογή για smartphones, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να παραγγέλνουν προϊόντα (από φρούτα και λαχανικά μέχρι κρασί, κρέας και είδη περιποίησης) τα οποία προετοιμάζονται σε ειδικούς αποθηκευτικούς χώρους (dark stores), παραλαμβάνονται από τους διανομείς της pop και αποστέλλονται στους χρήστες σε λιγότερο από 15 λεπτά.

Διαβάστε επίσης: Pop market: Προϊόντα σούπερ μάρκετ μέσα σε 15 λεπτά

Σύμφωνα με την Pop Market, η λιανική αγορά των ειδών σούπερ μάρκετ αγγίζει τα 11,3 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα, όμως λιγότερο από το 2% του τζίρου αυτού πραγματοποιείται online, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει μεγάλο κενό ανάμεσα στις προσδοκίες του καταναλωτή και τις υπάρχουσες λύσεις που του προσφέρει η αγορά.

Διαβάστε επίσης: Ε-delivery: Η είσοδος της Pop και το ενδιαφέρον της Jokr

Πρώτος στόχος της Pop είναι να περιορίσει το κενό αυτό, προσφέροντας μία γκάμα περίπου 2.000 κωδικών, με τις παραγγελίες να ετοιμάζονται στα δικά της dark stores. Η εταιρεία έχει αναπτύξει ήδη ένα dark store (pop store) στο κέντρο της Αθήνας, ενώ κάθε 2 εβδομάδες σκοπεύει να εγκαινιάζει ένα καινούργιο μέχρι το τέλος του έτους.

Στην εγχώρια αγορά έχει να ανταγωνιστεί την efood και την Wolt, ενώ παράλληλα έχει και βλέψεις προς το εξωτερικό.

Διαβάστε επίσης: Delivery Hero: Στην Αθήνα η InstaShop – Αναβαθμισμένη η Delivery.gr

Όπως λέει στο TechCrunch ο συνιδρυτής της Pop Market, Νικ Τελέκι, αυτοί οι ανταγωνιστές έχουν τις ρίζες τους στο delivery εστιατορίων και αυτό επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο τις βλέπουν οι καταναλωτές. «Αυτό που κάνει την Pop ιδιαίτερη είναι ότι εστιάζουμε 100% στο να προσφέρουμε την γρηγορότερη παράδοση ειδών σούπερ μάρκετ και προϊόντων λιανεμπορίου. Το να είμαστε μια πλατφόρμα απολύτως αφοσιωμένη στο quick commerce είναι ο μόνος τρόπος ώστε πραγματικά να προσφέρουμε μία απαράμιλλη εμπειρία πελάτη», εξηγεί.

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News