Yhangry: Η startup που προσφέρει δείπνο στο σπίτι με προσωπικό σεφ
Η Yhangry είναι το δημιούργημα δύο πρώην traders της Barclays στο Λονδίνο, της Χεινίν Ζανγκ και της Σίντχι Μιτάλ, η οποία και αναδύθηκε μέσα από τις ανάγκες τους.
Η πολυάσχολη επαγγελματική τους καθημερινότητα, σήμαινε ότι απουσίαζαν πολλές ώρες στερούμενες πολλές φορές την απόλαυση ενός σπιτικού φαγητού. Η έλλειψη αυτή είναι σύνηθες φαινόμενο για εκείνους που εργάζονται πολλές ώρες την ημέρα και κάπως έτσι τα δύο πρώην στελέχη της βρετανικής τράπεζας σκέφτηκαν πώς θα μπορούσαν να δώσουν μια λύση.
Από την ανάγκη αυτή προέκυψε η Yhangry, η startup που δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον να διοργανώσει ένα τραπέζι στο σπίτι του με τους φίλους του, με το μενού να το επιμελούνται σεφ οι οποίοι μαγειρεύουν για το συγκεκριμένο τραπέζι και μόνο.
Έτσι ο οικοδεσπότης το μόνο που έχει να κάνει είναι να υποδείξει την αγαπημένη του κουζίνα, τον αριθμό ατόμων και τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η Yhangry. Το κόστος ανά άτομο ξεκινάει από τις 17 λίρες και διαμορφώνεται αναλόγως με την κουζίνα και τα συνοδευτικά, όπως τα κρασιά ή τα γλυκά.
Επί του παρόντος η εταιρεία συνεργάζεται με 130 σεφ και έχει εξυπηρετήσει περισσότερους από 7.000 Λονδρέζους.
Χθες Πέμπτη η startup άντλησε 1,5 εκατ. δολάρια σε έναν seed γύρο χρηματοδότησης και με τα καινούργια κεφάλαια θα χρηματοδοτήσει τα σχέδιά της για επέκταση στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και στο εξωτερικό σε πόλεις όπως το Παρίσι, το Βερολίνο, η Βαρκελώνη και η Λισαβόνα.
Σύμφωνα με την εκ των ιδρυτριών Σίντχι Μιτάλ, «κάνοντας την εμπειρία ενός προσωπικού σεφ εύκολα προσβάσιμη και διαθέσιμη, οι πελάτες μας λένε ότι επιτέλους έχουν τη δυνατότητα να βρεθούν με φίλους στο σπίτι. Το 70% εξ αυτών δεν είχαν ποτέ στο παρελθόν την εμπειρία ενός προσωπικού σεφ και η ελευθερία και η ευελιξία να διαμορφώσουν τη δική τους βραδιά είναι ανεκτίμητη».
Όμως με τα εστιατόρια στη Βρετανία να επαναλειτουργούν από την ερχόμενη Δευτέρα, μήπως η Yhangry χάσει πελάτες;
«Το διάστημα από το λανσάρισμά μας έως τον Μάρτιο του 2020 όταν και τέθηκαν σε εφαρμογή τα lockdowns, είδαμε τη ζήτηση για τις υπηρεσίες μας να αυξάνεται, από τη στιγμή που οι άνθρωποι θέλουν να περνάνε χρόνο με τους φίλους τους σε πιο χαλαρές καταστάσεις, δίχως τον περιορισμό του χρόνου παραμονής σε ένα εστιατόριο. Όταν ανοίξουν ξανά τα εστιατόρια, πιστεύουμε ότι η τάση αυτή για κοινωνικοποίηση και για δείπνα στο σπίτι θα παραμείνει -δίχως να αναφέρω τους ανθρώπους που θα είναι ακόμη διστακτικοί να πάνε στις παμπ και στα εστιατόρια», σημειώνει η Σίντχι Μιτάλ.
moneyreview.gr με πληροφορίες από techcrunch, Evening Standard
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News