Start Ups Δευτέρα 22/03/2021, 18:00
START UPS

Tile, η startup που δίνει λύση στην εύρεση χαμένων αντικειμένων

Tile, η startup που δίνει λύση στην εύρεση χαμένων αντικειμένων

Η εύρεση αντικειμένων είναι ένα πρόβλημα το οποίο στην καθημερινότητα μπορεί να αφορά από το κινητό τηλέφωνο ή τα κλειδιά, έως σημαντικά έγγραφα ή αντικείμενα που λόγω ότι έχουν να χρησιμοποιηθούν καιρό, είναι δύσκολο να θυμηθεί κανείς που βρίσκονται. 

Όταν πρόκειται για το κινητό τηλέφωνο η κλήση του από κάποιο άλλο κινητό ή τηλεφωνική συσκευή λύνει το πρόβλημα (με την προϋπόθεση το «απολωλός πρόβατο» να μην είναι στο αθόρυβο), στην περίπτωση των κλειδιών όμως και ειδικότερα όταν υπάρχει πίεση χρόνου δεν υπάρχει κάποια λύση πέραν του να ψάχνει κανείς στα πιο απίθανα σημεία.

Αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση προσπαθεί να αποτρέψει μια startup από τις ΗΠΑ, η Tile, της οποίας το αντικείμενο είναι η εύρεση των χαμένων προσωπικών αντικειμένων των χρηστών της. 

Μπορεί να ακούγεται αρκετά φιλόδοξο και πιθανώς ακατόρθωτο εγχείρημα, ωστόσο επί του παρόντος όπως δηλώνει η ίδια η εταιρεία, συμβάλει ούτως ώστε να βρίσκονται καθημερινώς τρία εκατ. αντικείμενα. 

Η startup έχει αναπτύξει μια συσκευή που συνοδεύεται από μια εφαρμογή για λειτουργικό Android και iOS. Η συσκευή της λειτουργεί ως σαρωτής και ο χρήστης περνάει από αυτήν τα αντικείμενα που θέλει να έχει άμεση πρόσβαση όταν τα χρειάζεται. Στα αντικείμενα περνάει ένα πλακίδιο (Tile) και το οποίο έχει ένα ενσωματωμένο ηχείο. 

Τα πλακίδια αυτά έχουν μια εμβέλεια έως και 90 μέτρων και μέσω της εφαρμογής εντοπίζονται και καθώς ο χρήστης πλησιάζει στο χαμένο αντικείμενο η ένταση της ηχητικής ειδοποίησης αυξάνεται (ακριβώς όπως το παιχνίδι «ζεστό – κρύο»).

Η Tile έχει κατασθεί ιδιαίτερα δημοφιλής καθώς την προτιμούν χρήστες από 230 χώρες και περιφέρειες, έχοντας πουλήσει 30 εκατ. πλακίδια παγκοσμίως. 

Ωστόσο η startup δεν επαναπαύεται καθώς σήμερα Δευτέρα ανακοίνωσε ότι συμπεριλαμβάνει στη λίστα με τα χαμένα αντικείμενα το Fitbit το smartwatch της Google, χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση. Σε περίπτωση που το smartwatch είναι σε εμβέλεια εντός του bluetooth του κινητού τηλεφώνου θα εντοπίζεται από το ίδιο το τηλέφωνο. Σε αντίθετη περίπτωση οι χρήστες θα μπορούν να μεταβαίνουν στο ευρύτερο δίκτυο της Tile στο οποίο συμπεριλαμβάνονται τα τηλέφωνα όλων των χρηστών της εταιρείας και τα οποία βοηθούν στην εύρεση του έξυπνου ρολογιού. 

Η συνεργασία αυτή με τη Google πιθανώς να σηματοδοτεί και μια κίνηση της εταιρείας να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από τους μεγάλους τεχνολογικούς κολοσσούς όπως η Apple και η Samsung, οι οποίες διαθέτουν τις αντίστοιχες δικές τους εφαρμογές, την AirTags και την SmartTag αντίστοιχα. 

moneyreview.gr με πληροφορίες από techcrunch

 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News