Start-up εξασφαλίζει τα δικαιώματα μετάδοσης του Champions League στην Αυστραλία
Μπορεί το ευρωπαϊκό Champions League να διεξάγεται εντός των ποδοσφαιρικών γηπέδων, ωστόσο η απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης στο ποδόσφαιρο, συνιστά επίσης έναν άλλου είδους αγώνα, για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που θέλουν να εξασφαλίσουν τη μετάδοση των αγώνων. Οι επίδοξοι «μνηστήρες» μάχονται για τα δικαιώματα της διοργάνωσης με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση από οποιαδήποτε άλλο τηλεοπτικό προϊόν στον κόσμο και τα ποσά που καλούνται να καταβάλλουν μόνο ευκαταφρόνητα δεν είναι.
Στον αγώνα αυτό συνήθως οι μεγάλοι ραδιοτηλεοπτικοί όμιλοι είναι και εκείνοι που συνήθως χαμογελούν, από τη στιγμή που η ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου, η UEFA, δίνει τα αποκλειστικά δικαιώματα ανά τρία χρόνια, στον ενδιαφερόμενο που θα καταθέσει την καλύτερη προσφορά.
Επειδή όμως για όλα υπάρχει η πρώτη φορά και μιλώντας με ποδοσφαιρικούς όρους, κάποιες φορές τα αουτσάιντερ επικρατούν των φαβορί, κάπως έτσι έγινε και στην Αυστραλία, όταν για την επόμενη τριετία και αντί 60 εκατ. αμερικανικών δολαρίων, εξασφάλισε τα δικαιώματα μετάδοσης του Champions League, μια start-up η οποία προσφέρει υπηρεσίες video streaming.
Ο λόγος για τη Sports Flick, η οποία εμφανίσθηκε μόλις πριν από ένα χρόνο και προσφέρει στους συνδρομητές της τις αποκλειστικές μεταδόσεις όπως του πρωταθλήματος μπέιζμπολ της Ινδίας, του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου της Νικαράγουας, ή αγώνες πυγμαχίας Bare – Knuckle, διοργανώσεις δηλαδή που αν μη τι άλλο δεν αφορά μεγάλο τηλεοπτικό κοινό και σίγουρα δεν εξασφαλίζει μεγάλο αριθμό συνδρομητών.
Η προσφορά της Sports Flick για την τριετία 2021/24 και αφορά τα δικαιώματα αποκλειστικής μετάδοσης στην Αυστραλία, δεν είναι μόνο ότι ήταν καλύτερη από τις υπόλοιπες, αλλά το ύψος της ήταν πολύ υψηλότερο από αυτό της προηγούμενης συμφωνίας η οποία ολοκληρώνεται με την ολοκλήρωση της φετινής διοργάνωσης.
Η stasrt-up προσπαθεί να γυρίσει σελίδα και υπό το πλαίσιο αυτό, έχει εξασφαλίσει επίσης τα δικαιώματα του UEFA Champions League γυναικών, του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου της Νότιας Κορέας, και του πρωταθλήματος μπέιζμπολ της Αυστραλίας.
Επί του παρόντος η συνδρομή της κοστίζει 14,99 δολάρια το μήνα ή 99 δολάρια ετησίως, ωστόσο προσφέρει και τις υπηρεσίες και κατά παραγγελία, δίνοντας τη δυνατότητα δηλαδή σε κάποιον να παρακολουθήσει έναν αγώνα καταβάλλοντας το αντίτιμο για τον συγκεκριμένο αγώνα.
Η Sports Flick είναι δημιούργημα του Ντίλαν Αζομπάρντι ο οποίος όπως αναφέρει στην προσωπική του σελίδα στο LinkedIn, ίδρυσε τη start-up σε ηλικία 25 ετών και χαρακτηρίζει τον ίδιο ως «επιχειρηματία με αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στον χώρο των media».
Και όπως δηλώνει ο ίδιος, «εργαζόμουν στην κατασκευαστική εταιρεία του πατέρα μου και επειδή βαριόμουν, σκέφτηκα να ξεκινήσω τη δική μου ψηφιακή ραδιοτηλεοπτική εταιρεία στην Αυστραλία. Όταν την έστησα απλώς πήρα τηλέφωνο την ομοσπονδία ποδοσφαίρου των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και τους ρώτησα αν ήθελαν να συνεργασθούν με μια εταιρεία στην Αυστραλία. Αυτή ήταν η πόρτα που άνοιξε το δρόμο για την καθιέρωση της Sports Flick».
moneyreview.gr με πληροφορίες από smh
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News