Η Foxconn επενδύει σε κινεζική start up και ανοίγει το πεδίο δράσης
Η Foxconn, βρίσκεται σε συζητήσεις με την κινεζική start up Byton, η οποία κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, για να επενδύσει σε αυτήν 200 εκατ. δολάρια. Με την κίνηση αυτή η εκ των μεγαλυτέρων προμηθευτών της Apple, αλλάζει πλεύση και πεδίο δραστηριοποίησης, εισερχόμενη στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας ως παράγοντας πλέον και όχι ως απλή προμηθεύτρια, όπου έχει ήδη συνεργασίες με εταιρείες όπως η Tesla, ενώ παράλληλα σηματοδοτεί και μια διαφοροποίηση από τις τωρινές δραστηριότητές της ως κατασκευάστρια ηλεκτρονικών εξαρτημάτων.
Παρόμοια κίνηση (ανοίγματος δηλαδή στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας), ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα και η Apple -η εταιρεία από την οποία προέρχονται το 50% των εσόδων της Foxconn, δηλώνοντας ότι επιδιώκει να αναπτύξει το δικό της αυτοοδηγούμενο όχημα και να το κυκλοφορήσει έως το 2024.
Για την Foxconn αυτό δεν θα είναι το πρώτο άνοιγμα προς την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς στις αρχές της προηγούμενης χρονιάς ανακοίνωσε σχέδια για μια κοινοπραξία με τη Fiat Chrysler, η οποία θα κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ τον περασμένο Οκτώβριο παρουσίασε το πρώτο σασί.
Ποια είναι όμως η κινεζική αυτή ηλεκτρική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία προσέλκυσε το ενδιαφέρον ενός τεχνολογικού κολοσσού όπως η Foxconn.
Η Byton ιδρύθηκε το 2017 από πρώην στελέχη της BMW και της Nissan και το 2018 παρουσίασε το πρώτο της μοντέλο. Το 2019 ο CEO της εταιρείας Ντάνιελ Κίχερτ, δήλωσε ότι εξετάζεται μια πιθανή ΙΡΟ, έχοντας στόχο έως τα μέσα του 2020 η εταιρεία να έχει παρουσία στη Βόρεια Αμερική και στην Ευρώπη.
Ωστόσο προβλήματα υπήρχαν πριν από την πανδημία του κορωνοϊού και αυτά φαίνεται ότι κορυφώθηκαν τον περασμένο Ιούλιο, όταν η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αναστέλλει τις δραστηριότητές της.
Όπως αναφέρουν κατά κόρον τα δημοσιεύματα, η συμφωνία αυτή για την Byton θα είναι κάτι σαν φιλί της ζωής, καθότι θα τη βοηθήσει να ανέβει σκαλί και να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή του SUV μοντέλου M-Byte, μια προσπάθεια η οποία στέφθηκε με αποτυχία έως τώρα.
Σύμφωνα με μια πηγή η εταιρεία έθεσε ως στόχο το M-Byte να έχει κατασθεί δυνατό να παράγεται μαζικά κατά το α΄ τρίμηνο του 2022. Το εν λόγω αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο έχει εμβέλεια 550 χιλιομέτρων με μια ταχύτητα 190 χλμ./ώρα και μπορεί να επαναφορτιστεί κατά 80%, σε διάστημα 35 λεπτών της ώρας.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Moneycontrol
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News