BibeCoffee: Άντλησε χρηματοδότηση 2,1 εκατ. ευρώ
Η BibeCoffee, η κορυφαία πλατφόρμα τηλεμετρίας στην Ευρώπη στην αγορά του καφέ, ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε χρηματοδότηση 2,1 εκατομμυρίων ευρώ, μόλις 15 μήνες μετά τη χρηματοδότηση του Seed γύρου.
Ο νέος γύρος προέρχεται από την Eleven Ventures, ένα από τα κορυφαία VC στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, το οποίο στο παρελθόν έχει επενδύσει σε ραγδαία αναπτυσσόμενες εταιρείες όπως η Payhawk, η Gtmhub και η Dronamics. Οι υφιστάμενοι επενδυτές Venture Friends, Uni.Fund και στρατηγικοί επενδυτές στη Silicon Valley επίσης συμμετέχουν στην χρηματοδότηση.
Η εταιρεία, με έδρα το Λονδίνο και την Αθήνα, έχει αναπτύξει μία IoT λύση απομακρυσμένης διαχείρισης σε πραγματικό χρόνο, συνδέοντας οποιαδήποτε επαγγελματική μηχανή καφέ ή μύλο άλεσης καφέ στο cloud. Με αυτό τον τρόπο βοηθάει τις αλυσίδες και τους προμηθευτές καφέ να ελέγχουν και να βελτιώνουν την ποιότητα του καφέ που σερβίρεται. Το όραμα της BibeCoffee είναι να οδηγήσει την αγορά του καφέ σε έναν ψηφιακό μετασχηματισμό που βασίζεται στα δεδομένα που παρέχονται από τις μηχανές καφέ. Ο στόχος; Ο εξορθολογισμός των σχετικών αποφάσεων από τις εταιρίες ώστε να διασφαλίσουν τους υψηλούς δείκτες ποιότητας του κάθε ροφήματος και να αυξήσουν την αποτελεσματική συντήρηση των μηχανών καφέ πετυχαίνοντας με αυτόν τον τρόπο την τελειότητα σε όλους τους τομείς της εφοδιαστικής τους αλυσίδας μέχρι στο τελικό σημείο παραγωγής και κατανάλωσης του καφέ.
Η αξία της αγοράς του καφέ υπολογίζεται σε 225 δισεκατομμύρια δολάρια και οι περισσότερες εταιρείες του κλάδου προχωράνε σε σημαντικές επενδύσεις σε R&D προκειμένου να βελτιώσουν την ποιότητα του καφέ, μέσω ελέγχων που πραγματοποιούνται σε όλα τα στάδια παραγωγής. Το πρόβλημα είναι ότι κανείς μέχρι τώρα δεν μπορεί να ελέγξει μέσω μίας αυτοματοποιημένης μεθόδου εάν αυτός ο «υψηλής ποιότητας» καφές φτάνει στην κούπα του τελικού πελάτη. Η τεχνολογία της BibeCoffee διασφαλίζει ότι ο καφές που καταναλώνει ο πελάτης στο τελικό σημείο, εκτελείται σύμφωνα με τα πρότυπα που ορίζονται από τις ίδιες τις εταιρείες, τους διανομείς και σύμφωνα με συγκεκριμένες προδιαγραφές.
Τους τελευταίους 15 μήνες, η BibeCoffee κυκλοφόρησε στην αγορά μια νέα εξελιγμένη έκδοση της συσκευής IoT που επιτρέπει στους πελάτες της εταιρίας να λαμβάνουν ακόμα πιο εμπλουτισμένα δεδομένα ενώ παράλληλα μπορεί πλέον να υποστηρίξει αμφίδρομη επικοινωνία με τις μηχανές καφέ. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες τους έχουν την δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης, ελέγχου και διαμόρφωσης όλου του στόλου των μηχανών τους χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτούν τα σημεία. Αυτό επιτρέπει τις τεχνικές ομάδες να προβλέπουν τυχόν ζημιές, να διαχειρίζονται και να ρυθμίζουν τις μηχανές απομακρυσμένα, ενώ παράλληλα βοηθάει τους προμηθευτές καφέ να ελέγχουν ό,τι ρόφημα σερβίρεται ώστε να διασφαλίζουν ότι πάντα προσφέρεται ο καλύτερος καφές, χωρίς συμβιβασμούς.
Την τεχνολογία της BibeCoffee έχουν πλέον εμπιστευτεί και εγκρίνει οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές μηχανών καφέ παγκοσμίως και η εταιρία έχει πελάτες από 20+ χώρες. Η ομάδα της BibeCoffee σχεδιάζει να επεκτείνει την R&D ομάδα της ώστε να αναπτυχθούν περαιτέρω οι AI δυνατότητες, να αναπτύξει white label συνεργασίες με κατασκευαστές μηχανών καφέ και να επεκτείνει την ομάδα στις ΗΠΑ και την Ασία.
Ο συνιδρυτής και CEO της BibeCoffee, Βασίλης Αποστολόπουλος δήλωσε: «Η ανάπτυξη για τη BibeCoffee τα επόμενα χρόνια είναι πολλά υποσχόμενη και ήδη βιώνουμε υψηλές απαιτήσεις πελατών. Έχουμε χιλιάδες προ παραγγελιές για εγκαταστάσεις μηχανών μέχρι το τέλος του 2023 και προβλέπουμε να φτάσουν σε εκατομμύρια εγκατεστημένες μηχανές μέχρι το 2025». Η επένδυση από την Eleven, καθώς και η συνεχής υποστήριξη των Venture Friends και Uni.fund, μαζί με στρατηγικούς επενδυτές στη Silicon Valley, συμβάλλουν στην περαιτέρω αύξηση του αποτυπώματος της εταιρίας στις υπάρχουσες αγορές και παράλληλα στην επέκταση της παγκόσμιας παρουσίας μας».
Ο Ivaylo Simov, Managing Partner στην Eleven λέει: «Η BibeCoffee φέρνει στη νέα εποχή μία αγορά που σερβίρει 2 εκατομμύρια καφέδες κάθε ήμερα. Η ομάδα έχει πολύ μεγάλη εμπειρία και χημεία, πράγμα που τους βοήθησε να αποκτήσουν πελάτες κάποιες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου. Αυτό ήταν προϋπόθεση στο να γίνει η εταιρία η προτιμώμενη λύση στην αγορά του καφέ. Η Eleven είναι ενθουσιασμένη που βοηθά την εταιρεία να κατακτήσει πρώτα την αγορά του καφέ, δημιουργώντας το έδαφος για περαιτέρω ανάπτυξη σε παρόμοιες κατηγορίες, όπως την μπύρα και άλλα ποτά. Αυτή είναι η δεύτερη επένδυσή μας μέσα σε λίγους μόνο μήνες, μαζί με με αυτή της Almacena, σε μια εταιρία που δραστηριοποιείται στην αγορά του καφέ. Οι δύο εταιρείες συμπληρώνουν η μία την άλλη, καθώς συμβάλλουν στη βιωσιμότητα, την αποτελεσματικότητα και την ιχνηλασιμότητα σε διαφορετικές πτυχές της εφοδιαστικής αλυσίδας».
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News