Κοινωνία Πέμπτη 11/08/2022, 16:04
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δήμος Πάρου: Εξώδικο κατά του ΔΕΔΔΗΕ για τις διακοπές ρεύματος

Δήμος Πάρου: Εξώδικο κατά του ΔΕΔΔΗΕ για τις διακοπές ρεύματος

Εξώδικο απέστειλε στον ΔΕΔΔΗΕ ο Δήμος Πάρου για τις «επαναλαμβανόμενες και πολύωρες» – όπως αναφέρει – διακοπές ρεύματος, οι οποίες σημειώνονται το τελευταίο διάστημα. Στο εξώδικο αναφέρεται ότι οι διακοπές ρεύματος επιφέρουν «δυσμενείς συνέπειες στην υγεία των κατοίκων του νησιού, στην τοπική οικονομία και γενικότερα στην κοινωνική ευταξία, ενέχοντας κίνδυνο πρόκλησης ακόμα μεγαλύτερων ζημιών». Αναλυτικά, αναφέρεται επίσης:

«Αποκορύφωμα ήταν η πολύωρη διακοπή ρεύματος στις 02-07-2022, καθώς και η σημερινή πρωινή διακοπή ρεύματος, αμφότερες στην περιοχή της Νάουσας. Ειδικότερα, οι ξαφνικές και χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση, διακοπές ηλεκτροδότησης στην παραπάνω περιοχή επέφεραν σημαντικές επιπτώσεις στους κατοίκους, στις δομές, τις επιχειρήσεις, τους ελεύθερους επαγγελματίες, τα νοικοκυριά και φυσικά έθεσαν σε κίνδυνο την υγεία, και την ίδια τη ζωή εκείνων των κατοίκων που υποστηρίζονται από ιατρικό εξοπλισμό και μηχανήματα τα οποία τίθενται εκτός λειτουργίας όταν διακόπτεται η ηλεκτροδότηση.

Το φαινόμενο αυτό εκφεύγει πλέον των ορίων συνήθων ενδεχομένως βλαβών. Η σημερινή κατάσταση είναι τραγική και απαράδεκτα επικίνδυνη, τόσο για τους πολίτες καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας, όσο και για τους εργαζόμενους στα δίκτυα του ΔΕΔΔΗΕ, καθώς δεν έχει υπάρξει καμία ουσιαστική βελτίωση σχετικά με τη στελέχωση στο τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ στην Πάρο. Ταυτόχρονα, παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις τόσο από πλευράς της Δημοτικής αρχής όσο και των επαγγελματιών και κατοίκων, παρατηρείται ελλιπής  πληροφόρηση τους, αφού καλώντας τον 5ψήφιο αριθμό για τη δήλωση των βλαβών, δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος που να ενημερώσει σχετικά με το μέγεθος της ζημίας και τον εκτιμώμενο χρόνο αποκατάστασης.

Εξάλλου, πέρα από την υποχρέωση του ΔΕΔΔΗΕ να λαμβάνει όλα τα κατάλληλα μέτρα, ώστε, όχι μόνο να αντιμετωπίζονται, αλλά και να προλαμβάνονται βλάβες στο δίκτυο, υφίσταται υποχρέωση του Διαχειριστή για έγκαιρη και με κάθε πρόσφορο μέσο ενημέρωση των καταναλωτών σε περιπτώσεις επικείμενης διακοπής ρεύματος ή και έκτακτης διακοπής, προκειμένου να προληφθούν βλάβες στις συσκευές των καταναλωτών από τη διακοπή και την επανεκκίνηση της παροχής ηλεκτρικής ενέργειας.»

Επίσης σημειώνεται: «Όπως όλοι, ιδιώτες και Δήμος στο νησί, φρόντισαν για την έγκαιρη προετοιμασία ενόψει της έναρξης της τουριστικής σεζόν, το ίδιο όφειλε, σε υπερθετικό βαθμό, να πράξει και η ΔΕΔΔΗΕ. Ιδιαίτερα φέτος, όπου η Πάρος διανύει μια ακόμα εντυπωσιακή σε επισκεψιμότητα περίοδο που, μέχρι στιγμής, ξεπερνάει κάθε προσδοκία ακόμα και από τη χρονιά ρεκόρ του 2019, συνεισφέροντας έτσι σημαντικά τόσο στο ΑΕΠ όσο και στην απασχόληση, καθώς και στη διεθνή εικόνα της χώρας. Και ενώ αυτή την επιτυχημένη εικόνα, οφείλουν όλοι να τη διατηρήσουν αψεγάδιαστη και να τη βελτιώσουν ακόμη περισσότερο, γινόμαστε μάρτυρες μιας ακόμα πολύωρης διακοπής της ηλεκτροδότησης του νησιού, γεγονός ιδιαίτερα ζημιογόνο και δυσφημιστικό, τόσο για την Πάρο, όσο και για την ίδια τη χώρα.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος αποφάσισε να κινηθεί προς υπεράσπιση των συμφερόντων του νησιού καθώς και προς αποφυγή παρόμοιων απαράδεκτων καταστάσεων στο μέλλον. Με εξώδικό του προς τον ΔΕΔΔΗΕ, απευθύνει έντονη διαμαρτυρία προς οποιονδήποτε υπεύθυνο εκ μέρους όλων των δημοτών, ζητώντας παράλληλα εξηγήσεις από την υπηρεσία για τους λόγους που συμβαίνει αυτό, ώστε να τους γνωρίζουν αρμοδίως όλοι. Τέλος, ενημερώνει ότι θα συμπαρασταθεί σε αιτήματα αποκατάστασης ηθικής και υλικής ζημίας όσων προσφύγουν δικαστικά κατά των υπευθύνων.»

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News