14 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες στην ψηφιακή «φαρέτρα» του δήμου Αθηναίων
Μητρώο Αρρένων και άδεια επισκευής πεζοδρομίου ανάμεσα στις αιτήσεις που εκδίδονται πλέον με λίγα «κλικ»
Στις συνολικά 118 ανέρχεται πλέον ο αριθμός των ψηφιακών υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων μετά την προσθήκη 14 νέων, που από σήμερα βρίσκονται στη διάθεση των δημοτών. Όπως ανακοίνωσε ο Δήμος, η εγγραφή στο Μητρώο Αρρένων, η αίτηση διαγραφής ή το πιστοποιητικό μετεγγραφής που -ενδεικτικά- ανήκουν στις υπηρεσίες «υψηλής ζήτησης», θα παρέχονται πλέον ηλεκτρονικά, διευκολύνοντας τους Αθηναίους να εξυπηρετούνται σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Η πλατφόρμα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών και επαγγελματιών ( https://eservices.cityofathens.gr ) που αναπτύχθηκε και αναβαθμίζεται συνεχώς από τη ΔΑΕΜ Α.Ε. (Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων ΟΤΑ του Δήμου Αθηναίων) δίνει τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να αποκτήσουν πιστοποιητικά, βεβαιώσεις και έγγραφα, με λίγα κλικ από το σπίτι τους. Στόχος είναι η αποφυγή του συνωστισμού στις υπηρεσίες του Δήμου, αλλά και η διευκόλυνση των δημοτών και επαγγελματιών της πόλης.
Η ανταπόκριση είναι μεγάλη και σύμφωνα με τα στοιχεία, μέσα σε διάστημα 20 μηνών, συνολικά 130.000 δημότες και επιχειρήσεις έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα. Την ίδια περίοδο έχουν διεκπεραιωθεί ηλεκτρονικά για τις 104 ψηφιακές υπηρεσίες, περισσότερες από 128.000 αιτήσεις.
Ποιες είναι οι νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες
Αναλυτικά, στη «βεντάλια» των ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχει ο Δήμος Αθηναίων, προστίθενται οι ακόλουθες 14 υπηρεσίες:
1. Χορήγηση άδειας τοποθέτησης μεταλλικών εμποδίων στο πεζοδρόμιο (προστατευτικά κιγκλιδώματα)
2. Χορήγηση άδειας επισκευής πεζοδρομίου
3. Χορήγηση άδειας υποβιβασμού πεζοδρομίου για την είσοδο – έξοδο αυτοκινήτων
4. Χορήγηση άδειας κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τεχνικές – οικοδομικές εργασίες
5. Χορήγηση παράτασης άδειας κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τεχνικές – οικοδομικές εργασίες
6. Επιστροφή εγγυητικής επιστολής για την έκδοση άδειας κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τεχνικές – οικοδομικές εργασίες
7. Κατασκευή εξωτερικής διακλάδωσης ακινήτου (σύνδεση με οριστικό δίκτυο ακαθάρτων)
8. Εγγραφή στο Μητρώο Αρρένων ανήλικων τέκνων πολιτογραφηθέντων γονέων
9. Αίτηση διαγραφής από το Μητρώο Αρρένων
10. Αίτηση διόρθωσης εσφαλμένων στοιχείων
11. Αίτηση αλλαγής στοιχείων λόγω αναγνώρισης τέκνου εκτός γάμου
12. Αίτηση αλλαγής στοιχείων λόγω υιοθεσίας
13. Διαγραφή από το Μητρώο Αρρένων λόγω αλλαγής φυσικής κατάστασης
14. Πιστοποιητικό για τη μετεγγραφή στο Μητρώο Αρρένων
Η διαδικασία για την έκδοση του πιστοποιητικού
Για την είσοδο στην πλατφόρμα είναι απαραίτητη η χρήση των κωδικών taxisnet. Ακολουθώντας τις οδηγίες, οι δημότες υποβάλλουν την αίτησή τους προς την αρμόδια διεύθυνση του Δήμου Αθηναίων και στη συνέχεια ενημερώνονται ηλεκτρονικά (μέσω της ψηφιακής τους θυρίδας) για τον χρόνο επεξεργασίας του αιτήματός τους. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, το πιστοποιητικό (ή έγγραφο) εκδίδεται ηλεκτρονικά.
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News