ΣΥΡΙΖΑ: Ο κ. Μητσοτάκης ομολογεί την εγκατάλειψη των υποδομών
Δριμεία κριτική στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για τις εξαγγελίες του στη ΔΕΘ ασκεί η αξιωματική αντιπολίτευση. Σε κοινή δήλωσή τους ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης σχολιάζουν πως ο κ. Μητσοτάκης «εξήγγειλε για μια ακόμα φορά έργα, τα οποία έχουν «παγώσει» επί διετία. Έργα που υλοποιούνταν επί ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, ή ήταν έτοιμα προς συμβασιοποίηση ήδη από το 2019».
Κατηγορούν τον κ. Μητσοτάκη ότι «αδυνατεί να παρουσιάσει έναν στοιχειώδη απολογισμό διετίας, ελλείψει έργου, και ομολογεί την ενοχή του για την αδράνεια της κυβέρνησής του και την εγκατάλειψη των υποδομών».
Σημείωνουν δε ότι:
· Το μετρό Θεσσαλονίκης που θα έπρεπε να λειτουργεί από το τέλος του 2020, σήμερα βιώνει τον βάρβαρο τεμαχισμό και απόσπαση των αρχαιοτήτων του.
· Η οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της πόλης έχουν πάει ήδη δύο χρόνια πίσω.
· Η ανατολική περιφερειακή οδός (Flyover) έχει μείνει στην «τσάτρα-πάτρα» εξαγγελία Μητσοτάκη από τη ΔΕΘ του 2019.
· Ο σιδηρόδρομος βιώνει την πλήρη εγκατάλειψη, χωρίς νέα έργα, χωρίς καν συντήρηση.
«Δύο χρόνια τώρα, η χώρα συνολικά, πληρώνει την ανικανότητα Μητσοτάκη – Καραμανλή. Ο ΒΟΑΚ και η Πατρών – Πύργου παραμένουν έργα «παγωμένα», ενώ το βόρειο τμήμα του Ε65 και η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας προχωρούν μετά από δύο χρόνια στασιμότητας» επισημαίνουν και συμπληρώνουν: «Συνωστισμοί, ακατάλληλα λεωφορεία, που ενοικιάστηκαν στο κόστος αγοράς καινούριων, και «σαπάκια» από τη Λειψία που πιάνουν φωτιά στις ανηφόρες του Χορτιάτη είναι τα «επιτεύγματα» της Ν.Δ».
«Ο κ. Μητσοτάκης οφείλει να επανασυντονιστεί στο 2021. Η εγκατάλειψη των μεγάλων έργων είναι καταστροφική και φέρει την υπογραφή του» καταλήγουν στην ανακοίνωσή τους.
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News