Γιατί ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου κοιτάζει προς την ινδική αγορά πολυτελείας
Ο οίκος Christian Dior παρουσίασε στις 30 Μαρτίου, τη φθινοπωρινή του συλλογή για το 2023, στη Βομβάη. Έγινε ο πρώτος οίκος μόδας που αποκάλυψε τα πιο πρόσφατα σχέδιά του στην Ινδία, καθώς οι μάρκες πολυτελείας αναζητούν νέες αγορές σε ένα κυνήγι για τα επόμενα δισεκατομμύρια τους.
Η Dior είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μάρκα του γαλλικού οίκου πολυτελείας LVMH ο οποίος ανήκει στον πλουσιότερο άνθρωπο στο κόσμο, τον Bernard Arnault.
View this post on Instagram
Τα πάντα, από φούστες εμπνευσμένες από το σάρι μέχρι μπολερό και ρούχα με ζωηρά χρώματα σε μεταξωτά υφάσματα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων σε ινδικό ροζ, παρουσιάστηκαν, με φόντο την Πύλη της Ινδίας στο σόου με επικεφαλής την πρώτη γυναίκα δημιουργική διευθύντρια του Dior, Maria Grazia Chiuri.
View this post on Instagram
Η απόφαση της Dior να στραφεί στην Ινδία, δείχνει ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για την αξιοποίηση του συνεχώς μεγαλύτερου πλούτου της χώρας, όπως μεταδίδει το Bloomberg. Η Ινδία έχει επί του παρόντος 119 δισεκατομμυριούχους, σύμφωνα με την Oxfam, με τη χώρα να εκτιμάται ότι παρήγαγε 70 νέους εκατομμυριούχους κάθε μέρα, μεταξύ 2018 και 2022.
View this post on Instagram
«Είναι μια εξαιρετικά ανεκμετάλλευτη αγορά με τη μεσαία τάξη σε άνοδο και όλο και περισσότερους εκατομμυριούχους, κάθε χρόνο», λέει η Deborah Aitken, ανώτερη αναλύτρια για είδη πολυτελείας στο Bloomberg Intelligence.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Σε κρίση η γαλλική βιομηχανία μόδας
Louis Vuitton: Ανοίγει το πρώτο κατάστημα με έπιπλα και οικιακά είδη – Δείτε τιμές
Πώς το Zorba έγινε Zara και οι άγνωστες ιστορίες πίσω από 8 διάσημα brand names
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News