Το σλόγκαν που απογείωσε τις πωλήσεις πλυντηρίων
29 Απριλίου
1956: Το Mas Tiempo para el Amor (Περισσότερος Χρόνος για τον Έρωτα) είναι ένα επαναστατικό για την εποχή διαφημιστικό σλόγκαν, το οποίο και πιστώνεται την ραγδαία αύξηση των πωλήσεων πλυντηρίων στην Ισπανία.
Το ηλεκτρικό πλυντήριο ρούχων παρήχθη πρώτη φορά μαζικά το 1906. Όσο περνούσαν οι δεκαετίες τόσο υποχωρούσε βεβαίως και η τιμή του και γινόταν πιο προσιτό στους καταναλωτές. Τη δεκαετία του 1950 ήταν ήδη σε αρκετά σπίτια της Ισπανίας. Αλλά η διαφήμιση που εστίαζε στην εξοικονόμηση χρόνου και την λιγότερη κούραση, που αφήνει περιθώρια για άλλες χαρές, έδωσε πραγματική ώθηση.
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News