Πιο εύκολη εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών Facebook και Instagram υπόσχεται η Meta
Η Meta δοκιμάζει νέες δυνατότητες που σκοπό έχουν να βοηθήσουν τους χρήστες να διαχειρίζονται πιο εύκολα τους λογαριασμούς τους στο Facebook και στο Instagram μέσω μιας διεπαφής.
Η Meta δήλωσε τη Δευτέρα ότι δοκιμάζει νέες δυνατότητες που έχουν σκοπό να βοηθήσουν τους χρήστες να διαχειρίζονται πιο εύκολα τους λογαριασμούς τους στο Facebook και στο Instagram μέσω μιας διεπαφής.
Οι νέες δυνατότητες διαχείρισης λογαριασμού υπογραμμίζουν τον τρόπο με τον οποίο η Meta προσπαθεί να ενοποιήσει την οικογένεια των εφαρμογών της, ώστε να μην είναι τόσο διακριτές η μία από την άλλη.
Μία από αυτές τις λειτουργίες θα επιτρέπει στους χρήστες να αλλάζουν μεταξύ λογαριασμών Facebook και Instagram, αρκεί να έχουν προσθέσει και τους δύο στη διαχείριση λογαριασμών. Μόλις συνδεθούν οι λογαριασμοί Facebook και Instagram, οι χρήστες μπορούν να κάνουν εναλλαγή μεταξύ των δύο εφαρμογών και να βλέπουν ειδοποιήσεις και για τις δύο εφαρμογές. Η δυνατότητα αυτή θα είναι διαθέσιμη και για άτομα που έχουν πολλούς λογαριασμούς.
Η Meta τροποποίησε επίσης τη διαδικασία εγγραφής χρηστών, ώστε να είναι ευκολότερο να συνδεθούν και να δημιουργήσουν νέους λογαριασμούς στο Facebook και στο Instagram. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει τους νέους χρήστες να δημιουργήσουν λογαριασμούς και στις δύο υπηρεσίες της Meta, κάτι που τελικά είναι επωφελές για τη Meta καθώς προσπαθεί να προσελκύσει περισσότερους ανθρώπους.
Η Meta είπε ότι οι νέες δυνατότητες διαχείρισης λογαριασμού «περιορίζονται επί του παρόντος στο Facebook και το Instagram», αλλά ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να διερευνά πώς να βελτιώσει τις συνδεδεμένες εμπειρίες σε όλες τις διαθέσιμες εφαρμογές της».
Η εταιρεία παρουσίασε τον Ιούλιο ένα νέο σύστημα που επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν τα ακουστικά εικονικής πραγματικότητας Meta χωρίς να χρειάζεται να βασίζονται στους λογαριασμούς τους στο Facebook. Οι χρήστες του Quest VR είχαν παραπονεθεί ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσουν λογαριασμούς Facebook για να χρησιμοποιήσουν τις συσκευές τους, πριν από την αλλαγή.
Το CNBC ανέφερε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι πολλές επιχειρήσεις αφαιρούν το πάλαι ποτέ πανταχού παρόν κουμπί σύνδεσης στο Facebook από τους ιστότοπούς τους λόγω έλλειψης χρήσης από τους καταναλωτές και ανησυχιών σχετικά με το απόρρητο δεδομένων.
moneyreview.gr
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News