Γερμανικοί όμιλοι κατά της Apple για τους νέους κανόνες ιδιωτικού απορρήτου
Oμάδα στην οποία συμμετέχουν τα μεγαλύτερα μέσα μαζικής ενημέρωσης της Γερμανίας, τεχνολογικές και διαφημιστικές εταιρείες κατηγορεί την Apple ότι κάνει κατάχρηση της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας, καθώς προχωρά σε αλλαγές του ιδιωτικού απορρήτου στα iPhones της, σε μία κίνηση που θεωρείται ότι θα πλήξει την αγορά διαφήμισης.
Εννέα όμιλοι, μεταξύ των οποίων το Facebook και η Axel Springer, ιδιοκτήτης των Bild, Die Welt και Insider, κατέθεσε επιστολή διαμαρτυρίας στην αρμόδια για τον ανταγωνισμό αρχή της Γερμανίας.
Η Apple με το νέο της λογισμικό iOS 14.5 θα υποχρεώσει όλες τις εφαρμογές να ζητούν πρώτα τη συγκατάθεση των χρηστών εάν επιθυμούν να δέχονται διαφημιστικές προτάσεις. Οι περισσότεροι χρήστες αναμένεται να αρνηθούν, γεγονός που θα επιφέρει καίριο πλήγμα στην ψηφιακή αγορά διαφήμισης.
Σύμφωνα με την Apple, οι αλλαγές αυτές βελτιώνουν το ιδιωτικό απόρρητο των χρηστών της. Την προηγούμενη εβδομάδα δε, η κατασκευάστρια των iPhone αποκάλυψε ότι σχεδιάζει να ενισχύσει τις δικές της διαφημιστικές δραστηριότητες.
Οι γερμανικές εταιρείες που έχουν υποβάλει τα παράπονά τους στη γερμανική αντιμονωπολιακή αρχή της Γερμανίας υποστηρίζουν ότι οι αλλαγές που προωθεί η Apple θα μειώσουν τα διαφημιστικά έσοδα κατά 60%.
moneyreview.gr με πληροφορίες από FT
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News