Οι πωλήσεις των Hublot και Bulgari σε προ πανδημίας επίπεδα
Στα επίπεδα του 2019 έφθασαν το 2021 οι πωλήσεις των εταιρειών ρολογιών πολυτελείας Hublot και Bulgari, οι οποίες ανήκουν στον γαλλικό όμιλο πολυτελών ειδών, LVMH. Την ίδια ώρα ο άλλος μεγάλος γαλλικός όμιλος ειδών πολυτελείας, Kering, άμεσος ανταγωνιστής με τον LVMH, ανακοίνωσε σήμερα Δευτέρα ότι προχωράει σε αποεπένδυση από τις ελβετικές μάρκες ρολογιών Girard-Perregaux και Ulysse Nardin.
Για τις πωλήσεις το 2021 μίλησαν στελέχη των Hublot και Bulgari με αφορμή την εκδήλωση Watch Week LVMH, η οποία ξεκινάει σήμερα.
Η εκδήλωση αυτή θα διεξαχθεί διαδικτυακά και σε αυτή οι δύο προαναφερθείσες εταιρείες μαζί με τις επίσης κατασκευάστριες πολυτελών ρολογιών Zenith και TAG Heuer, οι οποίες και αυτές είναι θυγατρικές του ομίλου LVMH, θα κάνουν παρουσίαση των τελευταίων συλλογών τους.
Η Hublot θα παρουσιάσει μια εξαιρετικά λεπτή έκδοση του ρολογιού της Big Bang, ενώ η Bulgari τη σειρά ρολογιών, Serpenti Misteriosi, τα οποία είναι κρυμμένα σε βραχιόλια που μοιάζουν με φίδια και σε δαχτυλίδια.
Τα ρολόγια Serpenti, τα οποία τα πιο ακριβά μοντέλα τους κοστίζουν έως και 240.000 ευρώ, τροφοδοτούνται από μια νέα μινιατούρα μηχανικής κίνησης με την ονομασία Piccolissimo.
Το 2020, όταν τα καταστήματα εξαιτίας της πανδημίας αναγκάσθηκαν να κλείσουν και η τουριστική κίνηση επίσης περιορίσθηκε, οι πωλήσεις των ελβετικών ρολογιών πολυτελείας μειώθηκαν δραστικά. Ωστόσο πέρυσι ήταν μια χρονιά ανάκαμψης, με τις εξαγωγές ρολογιών της Ελβετίας από τα τέλη Νοεμβρίου να έχουν υπερβεί τα επίπεδα του 2019, εξαιτίας κυρίως της ισχυρής ζήτησης από τις ΗΠΑ και την Κίνα.
Τα αναλυτικά στοιχεία για τις εξαγωγές ρολογιών της Ελβετίας για ολόκληρο το 2021 αναμένονται στις 27 Ιανουαρίου, την ίδια ημέρα που ο όμιλος LVMH θα ανακοινώσει τις οικονομικές τους επιδόσεις για το σύνολο της περυσινής χρονιάς.
«Το 2021 ήταν μια καλή χρονιά, τα πήγαμε καλύτερα από το 2019», δήλωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης ο διευθύνων σύμβουλος της Hublot, Ρικάρντο Γουνταλούπε, επισημαίνοντας την αύξηση των πωλήσεων κατά 30% στις ΗΠΑ και τους «εξαιρετικούς αριθμούς» στην ηπειρωτική Κίνα.
«Προφανώς δεν θα δούμε την ίδια ισχυρή ανάκαμψη από το 2021 στο 2022, όμως πιστεύουμε ότι θα έχουμε σταθερή ανάπτυξη».
Παράλληλα, ανέφερε ότι οι αγορές των τουριστών εξακολουθούν να απουσιάζουν σε μεγάλο βαθμό και ότι τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας, κυρίως λόγω των εργαζομένων που νοσούν από την μετάλλαξη Όμικρον, έχουν προκαλέσει καθυστερήσεις στην παραγωγή για τις οποίες ελπίζει ότι θα διαρκέσουν μέχρι το καλοκαίρι.
Από τη μεριά του ο διευθύνων σύμβουλος της Bulgari, Ζαν-Κριστόφ Μπαμπέν, σημείωσε ότι η εταιρεία του τα πήγε καλύτερα πέρυσι σε σχέση με το 2019, κυρίως γιατί κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο αγοράς που της αναλογούσε.
«Θέλουμε να συνεχίσουμε με αυτή τη θετική τάση το 2022», είπε, προσθέτοντας ότι τα νέα μοντέλα από κίτρινο χρυσό θα βοηθήσουν στην προσέλκυση Αμερικανών καταναλωτών που είναι λάτρεις αυτού του τύπου χρυσού. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι Ασιάτες καταναλωτές προτιμούν το ροζ χρυσό.
«Οι ΗΠΑ κατέστησαν η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μας πέρυσι και έχουν έναν από τους καλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης αυτή τη στιγμή», ανέφερε Μπαμπέν.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News