Social media: Μιάμιση ώρα την ημέρα ξοδεύουν οι Έλληνες – Η αγαπημένη πλατφόρμα
Για χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιεί η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων (87,1%) το Διαδίκτυο, ξοδεύοντας για τον σκοπό αυτό κατά μέσον όρο 86 λεπτά την ημέρα το πρώτο εξάμηνο του 2022 έναντι 97 λεπτών την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Οι νεότερες ηλικίες από 16 έως 24 ετών ξοδεύουν μάλιστα σχεδόν δύο ώρες κάθε μέρα στα social media, ενώ σχετικά μικρές είναι οι διαφορές ανάμεσα στα φύλα με τις γυναίκες να περνούν περίπου μιάμιση ώρα σε αντίθεση με τους άνδρες που φτάνουν τα 82 λεπτά.
Σύμφωνα με σχετική έρευνα της Pricefox με στοιχεία της Focus Bari, το email (80,3%), η αναζήτηση πληροφοριών (75,3%)και η άμεση επικοινωνία (75,1%) ακολουθούν ως κορυφαίοι λόγοι χρήσης του Διαδικτύου. Υψηλά στη λίστα βρίσκονται και οι ηλεκτρονικές αγορές, οι οποίες φαίνεται να πήραν ώθηση μετά την πανδημία.
Κατά την ίδια έρευνα, το 68,1% χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για online banking, το 53,7% για διαδικασίες του δημοσίου, το 47,3% για μουσική. Ακολουθούν το web tv (46,8%), τα βίντεο (46,6%), οι ταινίες (44,1%), το e-radio 941,6%) και με μικρότερο ποσοστό τα παιχνίδια (37,7%), τα διαδικτυακά σεμινάρια (29,7%) και το στοίχημα (19,3%).
Ποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης προτιμούν οι Έλληνες
Με βάση τους λογαριασμούς που είχαν οι Έλληνες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το πρώτο εξάμηνο του 2022, ξεχώρισε το Facebook (80% των ερωτηθέντων) παρά τη μικρή υποχώρηση που εμφάνισε έναντι της ίδιας περιόδου του 2021. Ακολουθούν το Viber και το Messenger που ανήλθαν στο 75% και στη συνέχεια το Instagram (64%), to YouTube (58%) και το Skype (45%).
Σύμφωνα με τη σχετική έρευνα σημαντική άνοδο έναντι του πρώτου εξαμήνου του 2021 κατέγραψε το TikTok, το οποίο μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2022 είχε αυξήσει το μερίδιό του από 23% στο 31%.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Υπάρχουν όρια στην τεμπελιά; Σούπερ μάρκετ πουλά προτηγανισμένα αυγά
Πόσες ώρες τη μέρα ξοδεύουμε στα social media – Η πλατφόρμα που κυριαρχεί
Pepsi με γάλα: Μέχρι πού θα φτάσει μια πολυεθνική για να γίνει viral στο TikTok
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News