Το δώρο που θέλει φέτος η Generation Z – Το έχετε ήδη σε κάποιο ντουλάπι
Καθώς όλος ο κόσμος ψωνίζει αυτές τις ημέρες τα χριστουγεννιάτικα δώρα που θα προσφέρει σε φίλους και συγγενείς, ένα gadget τεχνολογίας είναι συχνά η πρώτη σκέψη που κάνουν πολλοί όταν σκέφτονται κάποιο μέλος της Generation Z (δηλαδή της γενιάς που έχει γεννηθεί από το 1997 έως τα 2012). Όμως το δώρο που θα ενθουσιάσει τη γενιά αυτή είναι κάπως πιο ρετρό και μαζεύει σκόνη στα ντουλάπια των περισσότερων σπιτιών.
Γιατί η γενιά αυτή «ανακαλύπτει» με ενθουσιασμό την παλιά φωτογραφική μηχανή που λειτουργούσε με φιλμ.
Μοιάζει λογικό, εάν σκεφτεί κανείς ότι η GenΖ είναι η πρώτη πραγματικά digital native γενιά. Δηλαδή μία γενιά που δεν γνώρισε τον αναλογικό κόσμο. Αυτά τα παιδιά έπαιρναν φωτογραφίες με smartphones και έστελναν texts στους φίλους τους για όσο μπορούν να θυμηθούν τους εαυτούς τους. Άρα για αυτούς, αυτή η ογκώδης και σκουρόχρωμη φωτογραφική μηχανή είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος να συνδεθούν με μία εποχή την οποία δεν έζησαν ποτέ. Την εποχή πριν από το ίντερνετ, τα social media και τα iPhones.
Πέραν της νοσταλγίας και της ρετρό αισθητικής (την οποία έτσι και αλλιώς η Generation Z έχει φέρει στη μόδα), αυτό που κάνει τις αναλογικές φωτογραφικές μηχανές ελκυστικές για τη νέα γενιά είναι ότι τους δίνει τη δυνατότητα να καταγράψουν στιγμές με φίλους και συγγενείς με έναν χειροπιαστό τρόπο, ειδικά αφότου έχασαν τόσα πολλά στα lockdowns της πανδημίας.
Μπορεί να βγάζουν χιλιάδες φωτογραφίες με το smartphone τους, όμως η αίσθηση του φιλμ είναι διαφορετική. Με μία τέτοια φωτογραφική μηχανή πρέπει να εστιάσεις στις λεπτομέρειες, γιατί έχεις μία ευκαιρία να πετύχεις την καλή λήψη. Και επιπλέον, η φωτογραφία αυτή είναι «καθαρή» από φίλτρα και επεξεργασίες, άρα είναι αυθεντική και cool. Το ότι μπορείς να την κρατήσεις στα χέρια σου και να την βάλεις σε κορνίζα σίγουρα ανεβάζει την αξία της.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο που πολλές από τις εταιρείες του κλάδου επιστρέφουν δυναμικά στις στιγμιαίες φωτογραφικές μηχανές, κυκλοφορώντας μοντέλα είτε με ζωηρά χρώματα ή με ρετρό αισθητική, που απευθύνεται ξεκάθαρα σε αυτή την ηλικιακή ομάδα.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Εάν χρησιμοποιείτε AirPods πρέπει να το ξανασκεφτείτε
Θησαυρός στα σκουπίδια: Πώς τα ρούχα από δεύτερο χέρι έγιναν αγορά δισεκατομμυρίων
Top 10: Ποια emoji χρησιμοποιήσαμε περισσότερο φέτος
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News