To TikTok στην υπηρεσία της τέχνης
Η δημοφιλής εφαρμογή παραγωγής βίντεο μικρής διάρκειας TikTok, που έχει δεχθεί σωρεία κριτικής αναφορικά με την επίδραση της στους νέους, τέθηκε στην υπηρεσία της τέχνης.
Το εθνικό θέατρο όπερας και μπαλέτου της Λιθουανίας στράφηκε στο TikTok για να προσεγγίσει κοινό κατά τη διάρκεια του lockdown με το βίντεο διάρκειας 59 δευτερολέπτων στο οποίο πρωταγωνιστούν τραγουδιστές του, να το έχουν παρακολουθήσει 2,4 εκατ. χρήστες από τότε που αναρτήθηκε στις 7 Φεβρουαρίου.
«Το μυστικό μας είναι απλό, ήμασταν τυχεροί», δήλωσε ο Γκεντιμίνας Σεντούικις, σκηνοθέτης στο θέατρο.
«Στείλαμε την ιδέα μας με ένα email σε όλους τους τραγουδιστές μας και μερικοί από αυτούς εμφανίστηκαν τη συμφωνημένη ώρα για να τραγουδήσουν. Το ότι άρεσε το αποτέλεσμα είναι καθαρή τύχη», συμπληρώνει.
Όλες οι παραστάσεις στο θέατρο έχουν ακυρωθεί από τον Οκτώβριο, εν μέσω του lockdown για την αποφυγή της εξάπλωσης του κορωνοϊού.
Το θέατρο, το οποίο συνήθως προσελκύει περί των 150.000 επισκεπτών ετησίως, θέλει να συνεχίσει την παρουσία του στο TikTok.
Σήμερα, πέντε μπαλαρίνες χόρεψαν στην κύρια σκηνή της όπερας μπροστά σε περίπου 1.000 κενές θέσεις.
«Το πλεονέκτημά μας είναι ότι μπορούμε να κάνουμε απλά πράγματα πολύ υψηλής ποιότητας. Πολλά παρόμοια βίντεο στο TikTok γυρίζονται σε μια τουαλέτα. Ενώ εδώ βρισκόμαστε έχοντας την εθνική σκηνή της όπερας, με πέντε μπαλαρίνες σταρ, 60 KW φωτισμού και όλο το επαγγελματικό προσωπικό», υπογράμμισε ο Σεντούικις.
Το πανύψηλο σκηνικό ήταν τυλιγμένο με λευκό ύφασμα το οποίο στη συνέχεια φωτίστηκε σε διαφορετικά χρώματα.
Ο Σεντούικις βιντεοσκόπησε 10 εκδοχές της χορευτικής παράστασης, σε συνεννόηση με τον χορογράφο.
«Η όπερα ανταγωνίζεται το μπαλέτο. Όλοι περιμένουν να δουν ποιο από τα δύο θα έχει τις περισσότερες προβολές», δήλωσε ο Γιόνας Σακαλάουσκας, γενικός διευθυντής του θεάτρου.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News