Green Economy Σάββατο 24/07/2021, 14:36
GREEN ECONOMY

Musk: Ανοιχτό το ενδεχόμενο για εργοστάσιο στην Ινδία

Από 60% έως 100% οι δασμοί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ινδία

Musk: Ανοιχτό το ενδεχόμενο για εργοστάσιο στην Ινδία

Το ενδεχόμενο η Tesla να κατασκευάσει εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων στην Ινδία είναι «πολύ πιθανό», εάν η αμερικανική αμιγώς ηλεκτροκίνητη αυτοκινητοβιομηχανία πρωτίστως αρχίσει να πουλάει τα οχήματά της εκεί, όπως ανέφερε ο ιθύνων νους της εταιρείας Έλον Μασκ. 

Η αμερικανική εταιρεία ασκεί πιέσεις για χαμηλότερους φόρους επί των εισαγωγών, καθώς σχεδιάζει να επεκταθεί στην Ινδία, μία από τις μεγαλύτερες αναδυόμενες αγορές αυτοκινήτων στον κόσμο, όπως αναφέρει το Bloomberg επικαλούμενο άτομα με γνώση επί του θέματος.

«Οι εισαγωγικοί δασμοί είναι οι υψηλότεροι στον κόσμο από οποιαδήποτε άλλη μεγάλη χώρα», ανέφερε ο Μασκ με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την προοπτική πωλήσεων στην Ινδία. «Επιπλέον, τα οχήματα με καθαρή ενέργεια αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο όπως με αυτά που κινούνται με ντίζελ ή βενζίνη, κάτι το οποίο δεν φαίνεται να είναι απολύτως σύμφωνο με τους κλιματικούς στόχους της Ινδίας».

Η Tesla έχει αποστείλει επιστολή στα υπουργεία Μεταφορών και Βιομηχανίας της Ινδίας ζητώντας μείωση των εισαγωγικών δασμών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο 40% από το τρέχον εύρος από 60% σε 100%, σύμφωνα με τα ίδια άτομα.

Η εταιρεία ελπίζει ότι η κυβέρνηση της χώρας θα προσφέρει «τουλάχιστον μια προσωρινή ελάφρυνση των δασμών για τα ηλεκτρικά οχήματα», ανέφερε ο Μασκ. «Εάν η Tesla είναι σε θέση να πετύχει σε πωλήσεις, τότε είναι πολύ πιθανό ένα εργοστάσιο στην Ινδία».

Τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 1% των πωλήσεων των νέων επιβατικών οχημάτων και των δικύκλων στην Ινδία, σε σύγκριση με περίπου 5% στην Κίνα, όπου η Tesla έχει κατασκευάσει το πρώτο της εργοστάσιο εκτός ΗΠΑ και κυριαρχεί στην κινεζική αγορά.

Η κυβέρνηση της Ινδίας έχει δεσμευτεί για στήριξη του κλάδου των ηλεκτρικών οχημάτων μέσω επιδοτήσεων, αν και παράγοντες όπως το ελλιπές δίκτυο φόρτισης και το υψηλό κόστος έχουν περιορίσει μέχρι στιγμής τις πωλήσεις των οχημάτων αυτών.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News