Green Economy Τρίτη 14/03/2023, 19:23
GREEN ECONOMY

Η H&M εγκαινιάζει πλατφόρμα μεταπώλησης για να κάνει τη μόδα πιο «πράσινη»

Η H&M εγκαινιάζει πλατφόρμα μεταπώλησης για να κάνει τη μόδα πιο «πράσινη»

Ο σουηδικός κολοσσός H&M εγκαινιάζει μια πλατφόρμα μεταπώλησης ρούχων με την εταιρεία ThredUp, που δραστηριοποιείται ήδη σε αυτό τον τομέα, καθώς οι παγκόσμιες εταιρείες ένδυσης προσπαθούν να μειώσουν τα απόβλητα ρούχων που παράγουν και να αξιοποιήσουν μια πιθανή νέα πηγή εσόδων.

Η H&M ξεκίνησε την πρώτη της πλατφόρμα μεταπώλησης στην αγορά των ΗΠΑ, η οποία θα έχει την ονομασία H&M Pre-Loved, την Τρίτη (14/3) με περίπου 30.000 είδη μεταχειρισμένων γυναικείων και παιδικών ενδυμάτων και αξεσουάρ στο hm.thredup.com. Ο παγκόσμιος παίκτης του fast fashion, είναι ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής που πουλά μεταχειρισμένα ρούχα και αξεσουάρ μέσω της πλατφόρμας μεταπώλησης του ThredUp. 

«Πρέπει να αναλάβουμε την ευθύνη για τον αντίκτυπο που έχει η μόδα στο κλίμα και το περιβάλλον», δήλωσε η Abigail Kammerzell, επικεφαλής του τμήματος βιωσιμότητας της H&M στη Βόρεια Αμερική. Επιχειρηματικά μοντέλα όπως αυτό μπορούν να βοηθήσουν «να μειώσουν και να περιορίσουν αυτόν τον αρνητικό αντίκτυπο, ενώ θα συνεχίσουν να προσφέρουν μόδα και στυλ στους πελάτες μας», είπε, σύμφωνα με το Bloomberg.

Ενώ η μεταπώληση μεταχειρισμένων ενδυμάτων βοηθά τις εταιρείες να φαίνονται πιο «πράσινες» και να εκτρέψουν ορισμένα είδη από τις χωματερές -τουλάχιστον προσωρινά-, είναι πολύ νωρίς να συμπεράνει κανείς ότι τα προγράμματα θα οδηγήσουν τελικά τις εταιρείες να παράγουν λιγότερα ρούχα, λόγω της μείωσης της ζήτησης για νέα αγαθά.

Για εταιρείες όπως η H&M, μπορεί να είναι ευκολότερο και λιγότερο δαπανηρό να χρησιμοποιήσουν την υπάρχουσα τεχνολογία και τα logistics των πλατφορμών μεταπώλησης που υποστηρίζονται από τη ThredUp και τους ανταγωνιστές της, αντί να δημιουργήσουν μια υπηρεσία από μόνες τους.

Η H&M δεν αποκάλυψε την πρόβλεψή της για πιθανά έσοδα από την πώληση των μεταχειρισμένων αντικειμένων της. Ωστόσο, πολλές εταιρείες που ξεκίνησαν πρόσφατα πλατφόρμες μεταπώλησης είπαν ότι τα αρχικά έσοδα είναι πιθανό να είναι ελάχιστα, αλλά ότι θα αυξηθούν με την πάροδο του χρόνου καθώς η αγορά επεκτείνεται.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

H&M: Ο πληθωρισμός «βάρυνε» τα αποτελέσματα του 2022

H κρίση χτυπά και τα H&M: Θα κόψει 1.500 θέσεις εργασίας 

Νέα ήθη στο online shopping: Τέλος οι δωρεάν επιστροφές;

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News