Κοντά στο νήμα το καζίνο, budget εκτός ελέγχου και τρύπες στους δρόμους
- Προχωρούν οι διαγωνισμοί αξιοποίησης των οργανισμών λιμένων από το ΤΑΙΠΕΔ ωστόσο η ουσία δεν βρίσκεται στο τίμημα που θα προσφέρουν οι υποψήφιοι επενδυτές αλλά στις επενδύσεις που θα συμφωνήσουν να αναλάβουν. Για την κρίσιμη αυτή πτυχή η διαβούλευση τώρα έχει ξεκινήσει για Ηγουμενίτσα, Αλεξανδρούπολη και Καβάλα κι έχει δρόμο ακόμα για να αρχίσει και για το Ηράκλειο.
- Ανεξάρτητα της ουσίας του θέματος με τους εργαζόμενους της efood η ζημιά φαίνεται να έχει ήδη γίνει αν κρίνει κανείς από τις αξιολογήσεις της εφαρμογής στις σχετικές πλατφόρμες της Apple και της Google: τα ratings τις τελευταίες 48 ώρες έχουν υποχωρήσει σημαντικά καθώς κόσμος αντιδρά στην αίσθηση πως εχει σημειωθεί κάποια αδικία. Μεγάλο μάθημα διαχείρισης κρίσης. Ίσως οι Γερμανοί της Delivery hero να επαναξιολογήσουν…
- Σε καλό δρόμο βρίσκεται σύμφωνα με πληροφορίες η διαβούλευση για το νέο έτερο της κοινοπραξίας Inspire Athens που μαζί με την ΓΕΚ Τερνα θα αναλάβει το project του καζίνο στο ελληνικό. Όμως ανακοινώσεις ακούγεται πως δεν θα γίνουν άμεσα αφού εικάζεται πως είναι πολύ πιθανόν οι δύο εταίροι να ζητήσουν παράταση της άτυπης προθεσμίας που λήγει αρχές Οκτωβρίου για να κλείσει η συναλλαγή με το δημόσιο αλλά και την Lamda.
- Πολλά λέγονται για τον πληθωρισμό και αρκετά και για την άνοδο των διεθνών τιμών των μετάλλων. Όμως το θέμα έχει αρχίσει να προβληματίζει και την κυβέρνηση καθώς έχει πετάξει εκτός βασικών παραδοχών το πρόγραμμα του «Εξοικονομώ» τόσο για τα κατοικίες όσο και για τις επιχειρήσεις. Το ράλι των τιμών του αλουμινίου, για παράδειγμα, με απλά λόγια σημαίνει πως αν είχες πάρει προσφορά για την αντικατάσταση των κουφωμάτων μιας κατοικίας κατοικίας ύψους 10.000 € τώρα οι τιμές είναι πιο κοντά στις 20.000. Και αυτό βέβαια έχει επιπτώσεις σε όλη την αλυσίδα αξίας της δραστηριότητας και την χρηματοδότησης της. Πονοκέφαλος είναι έτσι και για τις τράπεζες.
- Ηχηρή ήταν η απουσία των παραδοσιακών παρόχων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από το διαγωνισμό για το έργο ανάπτυξης υποδομών υπερυψηλής ευρυζωνικότητας Ultra-Fast Broadband (UFBB), που είναι προϋπολογισμού 868 εκατ. ευρώ. Έτσι, ο ΟΤΕ απένειμε να είναι ο μοναδικός παίκτης των ελληνικών Telcos που υπέβαλε προσφορά σε ένα έργο – μαμούθ που αφορά τη δημιουργία υποδομών σε περιοχές της χώρας που δεν καλύπτουν σήμερα οι πάροχοι. Tο project θα επιτρέψει τη δημιουργία περισσότερων από 750.000 συνδέσεων ταχύτητας τουλάχιστον 100 Mbps, με δυνατότητα αναβάθμισης σε 1Gbps.
- Ξεχώρισε και η συμμετοχή της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή κοινοπρακτικά με την Grid Telecom, θυγατρική του ΑΔΜΗΕ στο διαγωνισμό. Οι δύο εταιρείες είχαν υπογράψει συμφωνία συνεργασίας ήδη από τον Δεκέμβριο του 2020. Όσον αφορά τη ΔΕΗ δεν συμμετείχε, τελικά, στο διαγωνισμό, αν και κάποιες πηγές αναφέρουν ότι η προσφορά της υπήρξε εκπρόθεσμη. Πάντως, το αφήγημα που είχε δημιουργηθεί σχετικά με τη στρατηγική της ΔΕΗ ήταν αρκετά προοδευτικό. Στόχος της εταιρείας ήταν να αξιοποιήσει το δίκτυο χαμηλής και μέσης τάσης του ΔΕΔΔΗΕ (τι κολώνες δηλαδή) για να περάσει οπτική ίνα μέχρι τα κτίρια, με κόστος πολύ χαμηλότερο, καθώς δεν θα απαιτούνταν η χρονοτριβή των αδειοδοτήσεων για να μπορέσει να σκάψει κτλ. Κάτι ίσως, να στράβωσε στην πορεία. Θα δείξει.
- Δύσκολη δουλειά πάντως, η κατασκευή δικτύων οπτικών ινών. Θα είδατε τι άφησαν στον Κολωνό πίσω τους τα συνεργεία που πέρασαν δίκτυα σε τέτοιο βαθμό που να εξοργιστεί ο Δήμαρχος Κ. Μπακογιάννης και να υποβάλει μηνυτήρια αναφορά. Την Παρασκευή, η τεχνική εταιρεία ΕΡΓΟΜΑΚ, με έδρα στη Θεσσαλονίκη, έστειλε επιστολή απολογίας. “Αναλαμβάνουμε την ευθύνη και ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία δημοτών και διερχομένων. Παρότι η αποκατάσταση της τομής επί του δρόμου έγινε άμεσα την επομένη ημέρα το πρωί, Τρίτη 14/9/21, και παρότι η παράλειψη οφείλεται σε εσπευσμένη αποχώρηση από το σημείο του συνεργείου μας για λόγους υγείας θεωρούμε ότι η αναστάτωση και το πρόβλημα που δημιουργήθηκε έστω και για λίγες ώρες ήταν μεγάλο, και λυπούμαστε ειλικρινά για αυτό.
- Η αστοχία αυτή είναι εκτός πλαισίου των βέλτιστων πρακτικών που εφαρμόζει με συνέπεια και σοβαρότητα η εταιρεία μας όλα αυτά τα χρόνια σε όλα τα έργα που αναλαμβάνει” αναφέρει στην ανακοίνωσή της. Δυστυχώς ο συγκεκριμένος εργολάβος δεν είναι ο μόνος που αφήνει πίσω του συντρίμμια.
Αποποίηση ευθύνης: Τα αναφερόμενα στην παρούσα ενότητα αποτελούν δημοσιογραφικές πληροφορίες και σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να θεωρηθούν ή εκληφθούν σαν επενδυτικές συμβουλές ή προτάσεις, ούτε προσφορά ή προτροπή, για οιαδήποτε πράξη αγοράς ή πώλησης κινητών αξιών όπως μετοχές ή ομόλογα ούτε άλλων αξιών εν γένει.
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News