Business & Finance Πέμπτη 17/03/2022, 17:05
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ανάκαμψε η e-φήμη της Ελλάδας το 2022: Σε τι οφείλεται

Ανάκαμψε η e-φήμη της Ελλάδας το 2022: Σε τι οφείλεται

Σημαντικό πλήγμα δέχθηκε η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας, αλλά και της Αθήνας συγκεκριμένα, ως τουριστικών προορισμών στο τελευταίο τρίμηνο του 2021 αφενός λόγω της αυξημένης ανησυχίας για την πανδημίας αφετέρου εξαιτίας κοινωνικών πολιτικών παραγόντων, όπως για παράδειγμα η διαχείριση του μεταναστευτικού. Κατά το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους, η Ελλάδα κατάφερε παρ’ αυτά να διατηρήσει υψηλή βαθμολογία σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ ήδη από τον πρώτο μήνα του 2022 η διαδικτυακή φήμη της χώρας έχει ανακάμψει.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία του ΙΝΣΕΤΕ, τα στοιχεία που μπόρεσαν να κρατήσουν την φήμη της Ελλάδας θετική καθόλη την διάρκεια της εξεταζόμενης περιόδου ήταν μεταξύ άλλων η υγειονομική ασφάλεια, ο πολιτισμός, η γαστρονομία και η φιλοξενία.

Με βάση τα χαρακτηριστικά αυτά και βάσει των εμπειριών των τουριστών που επισκέφθηκαν τη χώρα, η Ελλλάδα κατέγραψε εξαιρετικές βαθμολογίες, ξεπερνώντας σε ορισμένες κατηγορίες το μέσο όρο άλλων ευρωπαϊκών προορισμών. Στο τελευταίο τρίμηνο του 2021, οι πιο ευχαριστημένοι επισκέπτες προέρχονταν από τις ΗΠΑ, ενώ οι λιγότερο ευχαριστημένοι από Γαλλία και Ιταλία.

Ανάκαμψε η e-φήμη της Ελλάδας το 2022: Σε τι οφείλεται-1

φωτ. Insete Intelligence

Από το νέο έτος, ανάλυση του ΙΝΣΕΤΕ καταδεικνύει πως ο όγκος των συνομιλιών για την Ελλάδα στα ψηφιακά μέσα περιορίστηκε, ενώ οι αναρτήσεις για την Αθήνα συγκεκριμένα αυξήθηκαν ελαρφώς τον Ιανουάριο. Επίσης, συνολικά, οι συζητήσεις για την πανδημία υποχώρησαν σε σχέση με τα επίπεδα του Δεκεμβρίου.

Γενικά, η διαδιαδικτυακή φήμη της Ελλάδας ανέκαμψε, αλλά οι συζητήσεις που επικράτησαν τον πρώτο μήνα του έτους σχετικά με το χιόνι και τον παγετό ενδέχεται να επηρεάσουν την φήμη της χώρας ως «θερμού» ταξιδιωτικού προορισμού.

Τον πρώτο μήνα του έτους, η φήμη της Ελλάδας που προκύπτει βάσει τουριστικών εμπειριών ξεπέρασε και πάλι σημαντικά τον ευρωπαϊκό μέσον όρο.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

TUI: Η Κρήτη δημοφιλέστερος προορισμός για τους Ευρωπαίους το 2022

Ξενοδοχεία: «Ισορροπία τρόμου» στα οικονομικά τους, λόγω πολέμου και ενεργειακού κόστους

Το comeback του τουρισμού: Πώς και από πού ήρθαν έσοδα 10,7 δισ. ευρώ

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News