Β. Κικίλιας: Με στρατηγική και σχέδιο ξεπερνά τις δυσκολίες ο ελληνικός τουρισμός
Το υπουργείο Τουρισμού δεν θα εγκαταλείψει τους επιχειρηματίες του κλάδου, οι οποίοι δέχονται νέα πλήγματα από την επέλαση της μετάλλαξης Όμικρον, διαβεβαίωσε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας.
Μιλώντας στο πλαίσιο του συνεδρίου του ΣΕΤΕ με θέμα «Greek Tourism. Coming Back-Planning Forward», ο υπουργός τόνισε ότι ο ΕΟΤ θα υλοποιήσει την καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό, με στόχο να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στις αφίξεις τουριστών τη χειμερινή περίοδο.
Παράλληλα, επανέλαβε ότι μετά τις γιορτές θα υπάρξει και καμπάνια προβολής του τουριστικού προϊόντος «City Break», με επίκεντρο την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο ελληνικός τουρισμός αντιμετωπίζει δυσκολίες, σημείωσε ο Β. Κικίλιας. Ωστόσο, συμπλήρωσε ο ίδιος, έχει αποδείξει πως τις ξεπερνάει με όχημα τη στρατηγική και το σχέδιο. Ο ελληνικός τουρισμός, υπενθύμισε ο Β. Κικίλιας, άνοιξε με επιτυχία τα σύνορά του το 2020, στην περίοδο που δεν είχαν διοχετευθεί ακόμη τα εμβόλια της Covid-19.
Απευθυνόμενος στους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο, ο υπουργός επεσήμανε ότι είναι δίκαιο το αίτημα που έθεσε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος, για την ανάγκη κάλυψης του ενεργειακού κόστους των τουριστικών επιχειρήσεων, ενώ δεν παρέλειψε να σταθεί στη σημασία της συνεργασίας όλων των εμπλεκομένων (δημοσίου και ιδιωτικού τομέα) για το καλό του ελληνικού τουρισμού.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος, στάθηκε στην ορθή αξιοποίηση των κονδυλίων από το Ταμείο Ανάκαμψης, με έμφαση τις υποδομές, υπογραμμίζοντας ότι η επόμενη μέρα του τουρισμού προϋποθέτει τη συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.
Διαβάστε επίσης:
Υπ. Τουρισμού: Στη Βουλή το νομοσχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη
Καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News