Business & Finance Σάββατο 13/11/2021, 13:59
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΟΤ: Καμπάνια χειμερινού τουρισμού και ψηφιακό hub

ΕΟΤ: Καμπάνια χειμερινού τουρισμού και ψηφιακό hub

Στο νέο επικοινωνιακό πλάνο που κατάρτισε ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού για το 2022 αναφέρθηκε η πρόεδρος του ΕΟΤ, Αντζελα Γκερέκου, στην τελετή εγκαινίων της 36ης Έκθεσης Philoxenia, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στο Συνεδριακό Κέντρο Ι. Βελλίδης, στη Θεσσαλονίκη, μαζί με τον γενικό γραμματέα του Οργανισμού, Δημήτρη Φραγκάκη.

Η κα Γκερέκου τόνισε πως «το νέο πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού σέβεται το περιβάλλον, τον πολιτισμό, και την αυθεντικότητα των τοπικών προορισμών, ενώ κάνοντας ένα σύντομο απολογισμό για το 2021 είπε ότι, εν μέσω παγκόσμιας υγειονονικής κρίσης, η διεθνής κοινότητα ψήφισε Ελλάδα. «Ακολουθώντας τις παραπάνω στρατηγικές, καταρτίσαμε ένα επικοινωνιακό πλάνο που προωθεί νέους, λιγότερο προβεβλημένους προορισμούς, στοχεύει στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν και την ανάδειξη της Ελλάδας σε προορισμό για όλον τον χρόνο και προβάλλει μια Ελλάδα ως μαγικό καλειδοσκόπιο αυθεντικών, βιωματικών εμπειριών. Άλλωστε, η σύζευξη πολιτισμού και τουρισμού με την ευρύτερη έννοια του ευ ζην, αποτελεί το αυθεντικό τουριστικό προϊόν εμπειρίας της Ελλάδας και εκεί βρίσκεται το κλειδί για την ενίσχυση της χώρας ως διεθνές brand», είπε χαρακτηριστικά. 

ΕΟΤ: Καμπάνια χειμερινού τουρισμού και ψηφιακό hub-1

Από την πλευρά του, ο γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά βρίσκομαι ξανά στη Διεθνή Έκθεση Philoxenia, στη Θεσσαλονίκη. Μετά από δύο χρόνια απουσίας, το γεγονός ότι γίνεται και πάλι η έκθεση δια ζώσης είναι και ένα σήμα αισιοδοξίας για σταδιακή επιστροφή μας  στην κανονικότητα».

Ο κ. Φραγκάκης επισήμανε ότι «ο ελληνικός τουρισμός πέτυχε εξαιρετικές επιδόσεις στη διάρκεια του καλοκαιριού, και στη Μακεδονία. Όμως, έχουμε μπροστά μας έναν δύσκολο χειμώνα για τις τουριστικές επιχειρήσεις κι οφείλουμε να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας να τις ενισχύσουμε. Γι’ αυτό ανακοινώσαμε με τον υπουργό κ. Κικίλια, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της ΠΟΞ, την ειδική καμπάνια του ΕΟΤ για την ηπειρωτική Ελλάδα, τον χειμερινό τουρισμό. Αντίστοιχη πρωτοβουλία παίρνουμε και για τα city breaks, ώστε να τονώσουμε τον τουρισμό των πόλεων μας ειδικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη».

Καταλήγοντας, παρατήρησε πως «βρισκόμαστε σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι για τον ελληνικό τουρισμό και με καλή συνεργασία και ενότητα μπορούμε να πάμε πολύ καλύτερα το 2022. Κυρίως, όμως, μπορούμε από τώρα να χτίσουμε το νέο τουριστικό μας προϊόν για την επόμενη πενταετία».

Νωρίτερα χθες, ο κ. Φραγκάκης συναντήθηκε με την επικεφαλής του πρωθυπουργικού γραφείου Θεσσαλονίκης, Μαρία Αντωνίου. Κατά τη συνάντηση, παρουσίασε τα αποτελέσματα της φετινής σεζόν και ειδικά τις επιδόσεις του τουρισμού στην Μακεδονία, καθώς και τις πρωτοβουλίες του ΕΟΤ για την προβολή της ηπειρωτικής χώρας στο εξωτερικό, ενώ η κ. Αντωνίου ανέλυσε την πορεία των έργων υποδομής που έχουν δρομολογηθεί και εκτελούνται στην Θεσσαλονίκη.

ΕΟΤ: Καμπάνια χειμερινού τουρισμού και ψηφιακό hub-2

Υπερσύγχρονο ψηφιακό hub του ΕΟΤ

Επίσης χθες, η κα Γκερέκου, απευθύνοντας χαιρετισμό στο Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, ευχαρίστησε τα μέλη της ΠΟΞ για την εξαιρετική συνεργασία τους με τον ΕΟΤ και την τεράστια συμβολή τους στη δυναμική επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού την περίοδο της πανδημίας και τόνισε: «Έχετε δώσει έναν πολυμέτωπο και αιματηρό οικονομικά αγώνα, αυτά τα δύο χρόνια. Από πλευράς ΕΟΤ, εγώ, μαζί με τον γενικό γραμματέα του Οργανισμού, Δημήτρη Φραγκάκη, είμαστε εδώ για να σας στηρίξουμε με όλα τα μέσα που διαθέτει ο Οργανισμός».

ΕΟΤ: Καμπάνια χειμερινού τουρισμού και ψηφιακό hub-3

Η πρόεδρος του ΕΟΤ προανήγγειλε πως ο Οργανισμός θα υπογράψει σύντομα μνημόνιο συνεργασίας με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΤΕΚΑ). «Το ΕΚΕΤΑ θα λειτουργήσει ως σύμβουλός μας» είπε η κ. Γκερέκου, «προκειμένου να εξασφαλίσουμε τα απαραίτητα κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης, ώστε ο ΕΟΤ να αποκτήσει ένα υπερσύγχρονο ψηφιακό hub, όπου θα συγκεντρώνεται όλη η επικοινωνιακή πληροφορία, που αφορά τη χώρα. Στο project αυτό, θα συνεργαστούμε με δήμους, περιφέρειες, όλους τους συναρμόδιους φορείς και φυσικά τον ιδιωτικό τομέα».

Τέλος, η κ. Γκερέκου επισκέφθηκε περίπτερο του δήμου Επιδαύρου και συνομίλησε με τον δήμαρχο, Τάσο Χρόνη, και με εκπροσώπους της Περιφέρειας Πελοποννήσου, καθώς η Επίδαυρος της ανάπτυξης, της φιλοξενίας, των οικογενειακών διακοπών, της διασκέδασης και της δυνατής εμπειρίας, αποτελεί φέτος τον τιμώμενο προορισμό της έκθεσης.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News