Β. Κικίλιας: Η ανάπτυξη το 2022 περνάει από τον τουρισμό
«Tour operator και αεροπορικές εταιρείες ζητούν να είμαστε έτοιμοι από τον Μάρτιο» ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού
Tour operators και μεγάλες αεροπορικές εταιρείες ζητούν επέκταση της σεζόν για προορισμούς με ήπιο κλίμα μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου, αλλά και να είναι έτοιμος ο ξενοδοχειακός κλάδος από τον Μάρτιο του 2022 για την υποδοχή τουριστών. Τα παραπάνω επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ αναφερόμενος στο «στοίχημα» για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου με απώτερο στόχο την ενίσχυση των τουριστικών εσόδων.
«Η ανάπτυξη το 2022 και η ευημερία της μέσης ελληνικής οικογένειας περνούν από τον ελληνικό τουρισμό, από το τουριστικό προϊόν. Περιμένουμε πλέον το μεγάλο κομμάτι της τουριστικής δραστηριότητας να ξεκινήσει από την 1η Απριλίου. Είναι εμφανές ότι μιλάμε για δημιουργία θέσεων εργασίας, για το μεγάλες επενδύσεις που απορρέουν από το RRF – 320 εκατομμύρια για επενδύσεις στον τουρισμό – είτε από τον ιδιωτικό τομέα και τη μόχλευση από εγχώριες και εξωχώριες επενδύσεις, για τα έργα υποδομής τα οποία γίνονται περιφερειακά στον τουρισμό» ανέφερε για να προσθέσει: «Όλα αυτά περιστρέφονται γύρω από την κύρια πηγή εσόδων μας και μάλιστα όχι στον αυτόματο πιλότο, αλλά με πολύ καλά νούμερα, έτσι όπως φαίνεται ακόμα και για το Σεπτέμβριο του 2021».
Όπως είπε ο κ. Κικίλιας τον Σεπτέμβριο καταγράφηκε 110,5% αύξηση στις αφίξεις από το εξωτερικό σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2020. «Ήδη μας ζητούν οι tour operators και οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες να επεκτείνουμε τη σεζόν για προορισμούς με ήπιο κλίμα, όπως η Κρήτη, η Ρόδος, τα νησιά του Ιονίου αλλά και το city-break πλέον, Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου. Ζητούν, και είναι μία παρότρυνσή μου στον ξενοδοχειακό κλάδο, να είμαστε έτοιμοι από το Μάρτιο του 2022 στο 100%, όχι να ζεσταίνουμε τις μηχανές αλλά να έχουμε την δυνατότητα να φέρουμε κόσμο» πρόσθεσε.
«Θα στηρίξουμε τα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας και το city break»
Σημείωσε ακόμη πως η κυβέρνηση θα στηρίξει τους μεγάλους αστικούς προορισμούς, το city-break, και τα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας που δοκιμάστηκαν από την κρίση του κορωνοϊού. «Είμαστε υποχρεωμένοι ως ελληνική κυβέρνηση να στηρίξουμε αυτή τη δραστηριότητα, μαζί με τους Δήμους και τις Περιφέρειες δημιουργώντας περιεχόμενο για αυτούς τους τρεις μήνες που σε θεωρητικό επίπεδο ήταν λιγότερο διαφημισμένοι για τη χώρα. Θα τρέξουμε καμπάνια με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, σε συνεργασία και με την Marketing Greece και με τις Περιφέρειες και τους Δήμους για αυτούς τους τρεις μήνες, φωτίζοντας το city-break. Ζητούν οι ξένοι tour operators και τα γραφεία και ψηφιακά πλέον, να συμβληθούν και να έρθουν στην Ελλάδα. Άρα λοιπόν σπάει στη μέση η καμπάνια και ξεκινάμε μέσα στο χειμώνα για να μετρήσουμε και ποια μπορεί να είναι τα έσοδα δυνητικά από αυτό το κομμάτι. Είτε μιλάμε για γαστρονομικό τουρισμό, είτε για οινοτουρισμό, είτε για θρησκευτικό τουρισμό, είτε για city break, είτε για αθλητικό τουρισμό σε μεγάλα events όπως είναι ο μαραθώνιος, για παράδειγμα, που μπορεί να φέρουν κόσμο, για τις γαλλικές σχολικές διακοπές που είναι οκτώ εβδομάδες μέσα το χειμώνα, για το σύνολο του Σεπτεμβρίου που ήταν ο μήνας που ταξιδεύουν οι Ισραηλινοί» είπε.
Τόνισε ακόμη πως το υπουργείο επιδιώκει συμφωνίες με την EasyJet, τη Jet2 και τους tour operators από την Αγγλία, «για να έρθουν εδώ νωρίτερα, με Γερμανούς και Αυστριακούς λίγο αργότερα και μετά με τις ανατολικές χώρες». «Θα κυνηγήσουμε λυσσαλέα τη δυνατότητα που έχουμε και αυτή είναι η εντολή που έχω: να αγωνιστώ, να τρέξω και να οργανώσω πράγματα για όλους αυτούς οι οποίοι ζορίστηκαν, δυσκολεύτηκαν και δοκιμάστηκαν μέσα στην κρίση. Αυτό το προϊόν πρέπει να ξαναγυρίσει ως πλεόνασμα και ως πηγή εσόδων στη μέση ελληνική οικογένεια. Αυτή είναι η στόχευση της κυβέρνησης και αυτό προσπαθούμε να υλοποιήσουμε. Η δουλειά ενός υπουργού Τουρισμού δεν είναι το καλοκαίρι, είναι το χειμώνα» συμπλήρωσε.
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News