Business & Finance Τετάρτη 28/02/2024, 07:34
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι ελλείψεις στο προσωπικό απειλούν να αυξήσουν το κόστος των ταξιδιών 

Τουρισμός: Οι ελλείψεις στο προσωπικό απειλούν να αυξήσουν το κόστος των ταξιδιών 

Οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων στις ΗΠΑ αυξάνουν διαρκώς το προσωπικό τους τα τελευταία δύο χρόνια. Ωστόσο ακόμη και έτσι, ο κλάδος εξακολουθεί να έχει έλλειψη στο εργατικό δυναμικό και συχνά αγωνίζεται να προσαρμοστεί. 

Η καθημερινή υπηρεσία καθαρισμού για όλους τους επισκέπτες, η υπηρεσία δωματίου και άλλες ανέσεις που μειώθηκαν ή καταργήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας εξακολουθούν να λείπουν σε πολλά καταλύματα.

Ταυτόχρονα, ξενοδοχεία σε όλες τις ΗΠΑ κράτησαν τις ημερήσιες τιμές των δωματίων τους κοντά στα υψηλότερα επίπεδα όλων των εποχών αυτόν τον χειμώνα, εν μέρει για να αντισταθμίσουν την αύξηση των μισθών και να προσελκύσουν εργαζόμενους, όπως γράφει η Wall Street Journal. Τα ξενοδοχεία θα πληρώσουν συνολικά 123 δισεκατομμύρια δολάρια σε μισθούς φέτος, μία αύξηση πάνω από 20% σε σχέση με το 2019, σύμφωνα με την American Hotel & Lodging Association.

Ο Bob Habeeb, διευθύνων σύμβουλος της Maverick Hotels & Restaurants, ο οποίος διαθέτει πάνω από είκοσι ξενοδοχεία στις ΗΠΑ, αναμένει ότι θα χρειαστεί να αυξήσει τους μισθούς κατά 10% φέτος, ένα κόστος που θα μετακυλίεται εν μέρει στους επισκέπτες. «Οι καταναλωτές θα πρέπει να πληρώσουν περισσότερα», υπογράμμισε.

Διάφοροι λόγοι ευθύνονται για τις παρατεταμένες ελλείψεις προσωπικού. Οι εργαζόμενοι συχνά διστάζουν να επιστρέψουν στην ξενοδοχειακή βιομηχανία μετά τις μαζικές απολύσεις το 2020, δήλωσε ο Chip Rogers, Διευθύνων Σύμβουλος της American Hotel & Lodging Association. Πολλοί μεταπήδησαν σε άλλους κλάδους με μεγάλες αυξήσεις στους μισθούς. Οι νόμοι στις ΗΠΑ για τη μετανάστευση περιορίζουν επίσης τον αριθμό των εποχικών εργαζομένων που μπορεί να προσλάβει ο κλάδος.

Επιπλέον απαιτούνται διαφορετικοί εργαζόμενοι για την εξυπηρέτηση των τυπικών παραθεριστών από αυτούς που χρειάζονται για μεγάλα συνέδρια ή για όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους. 

Τώρα, η βιομηχανία πειραματίζεται με τρόπους μείωσης της ανάγκης για εργαζόμενους, προκαλώντας μεγαλύτερη επιφυλακτικότητα μεταξύ των πιθανών υποψηφίων.

«Οι ξενοδόχοι κατάλαβαν πώς να κάνουν περισσότερα με λιγότερα μέσα», είπε ο Rogers. Πολλοί στηρίζονται παραπάνω στην τεχνολογία και λένε ότι έχουν κάνει τις διαδικασίες καθαριότητας και το check-in πιο αποτελεσματικές.

Οι ξενοδόχοι ζητούν επίσης από τους εργαζόμενους να ασχοληθούν με πιο πολλές εργασίες. Οι υπάλληλοι που βάζουν τα πλυντήρια, βοηθούν στο μάζεμα των σεντονιών σε ορισμένα ξενοδοχεία και το προσωπικό στη ρεσεψιόν μπορεί επίσης να βάλει ποτά στο μπαρ όταν χρειαστεί.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Ryanair: Τα εισιτήρια το καλοκαίρι θα είναι έως και 10% ακριβότερα

Οι 10 «φυλές» των τουριστών της πρωτεύουσας

Ανέκαμψε η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας – Τι «κέρδισε» τους τουρίστες

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News