Bilibili: Η κινεζική απάντηση στο YouTube δεν ενθουσίασε τους επενδυτές
Οι μετοχές της κινεζικής πλατφόρμας διαμοιρασμού βίντεο Bilibili δεν έτυχαν θερμής υποδοχής στο ντεμπούτο τους στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ.
Άνοιξαν στα 790 δολάρια Χονγκ Κονγκ- τιμή 2,2% χαμηλότερη σε σχέση με εκείνη της έκδοσής τους και στη συνέχεια υποχώρησαν περαιτέρω κατά 4%. Ήταν ένα απογοητευτικό ξεκίνημα για την εταιρεία που φιλοδοξεί να γίνει το νέο YouTube, τουλάχιστον στην τεράστια αγορά της Ασίας, επενδύοντας σε μία στρατηγική συνδρομητών ανάλογη με εκείνη του Netflix.
H κινεζική εταιρεία ήταν ήδη εγγεγραμμένη στις ΗΠΑ, όπου ωστόσο όλες οι κινεζικές επιχειρήσεις έχουν βρεθεί τα τελευταία χρόνια στο μικροσκόπιο των ρυθμιστικών αρχών. Αποφάσισε έτσι την εισαγωγή της και στο Χονγκ Κονγκ.
Τέτοιου είδους δημόσιες εγγραφές συχνά δεν πυροδοτούν τον ενθουσιασμό που προκαλεί η πρώτη εισαγωγή τεχνολογικών εταιρειών σε κάποιο χρηματιστήριο. Την περασμένη εβδομάδα ο διαδικτυακός κολοσσός Baidu είχε οριακή μετοχή στις μετοχές του μετά την αντίστοιχη εισαγωγή στο Χονγκ Κονγκ. Ανάλογη ήταν η εικόνα για την JC.com στη δευτερεύουσα δημόσια εγγραφή της πέρυσι.
Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα η Bilibi άντλησε 2,6 δισ. δολάρια από την εισαγωγή της στο Χονγκ Κονγκ, έναντι αρχικών προσδοκιών να αντλήσει 3 δισ. δολάρια.
Πηγή: BBC
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News