Κόπηκαν οι εμπορικές «αρτηρίες» – Οι επιπτώσεις για τους καταναλωτές
UNCTAD

Πλην της κρίσης στη Μαύρη Θάλασσα αναδύονται δύο επιπλέον σοβαρές προκλήσεις για το θαλάσσιο εμπόριο και παρότι δεν έχουν ακόμη διογκωθεί σε βαθμό αντίστοιχο με την περίοδο της πανδημίας, o Οργανισμός Εμπορίου και Ανάπτυξης του ΟΗΕ (UNCTAD) κρούει τον κώδωνα του κινδύνου.

Nestle και Danone προσπαθούν να φέρουν πίσω τους καταναλωτές καθώς ο πληθωρισμός μειώνεται
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προσπάθειες να πείσουν τους καταναλωτές να αγοράσουν τα προϊόντα τους, κάνουν η Nestle και η Danone, μειώνοντας τις αυξημένες τιμές τους, καθώς ο πληθωρισμός επιβραδύνεται από τα επίπεδα που ώθησαν πολλούς να στραφούν σε μάρκες ιδιωτικής ετικέτας.