Οι αμερικανικές επιχειρήσεις ποντάρουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού
BUSINESS & FINANCE

Αμερικανικές εταιρείες, από τη Nike έως τη Warner Bros, ανοίγουν νέα καταστήματα και διοργανώνουν μεγάλες εκδηλώσεις μάρκετινγκ στο Παρίσι πριν και κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, με στόχο την αύξηση των πωλήσεών τους.

Κομισιόν: Κίτρινη κάρτα στο X για έλλειψη διαφάνειας
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παραβίαση της πράξης για τις ψηφιακές υπηρεσίες διαπίστωσε η Κομισιόν στη λειτουργία του X, πρώην Twitter, σε τομείς που αφορούν μοτίβα αδιαφάνειας, όπως τις διαφημίσεις και την πρόσβαση σε δεδομένα.