Business & Finance Τρίτη 20/12/2022, 10:02
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μανία με τα Rolex – Γιατί ούτε οι σεΐχηδες του Ντουμπάι δεν μπορούν να αγοράσουν

Μανία με τα Rolex – Γιατί ούτε οι σεΐχηδες του Ντουμπάι δεν μπορούν να αγοράσουν

Οι ελλείψεις των ρολογιών Rolex και οι μεγάλες λίστες αναμονής στα καταστήματα που τα πουλάνε είναι ένα ζήτημα που απασχολεί τον διεθνή Τύπο εδώ και δύο χρόνια, αναγκάζοντας μάλιστα την ελβετική ωρολογοποιία να κάνει μια επίσημη δήλωση, με την οποία απέδιδε το φαινόμενο στην πρωτοφανή ζήτηση στην αγορά.

Όμως όπως φαίνεται τώρα, ακόμα και οι πλουσιότεροι και πιο σημαντικοί άνθρωποι σε αυτόν τον πλανήτη χρειάζεται να περιμένουν για να πάρουν στα χέρια τους ένα Rolex. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, το να είσαι μέλος της βασιλικής οικογένειας ή σεΐχης των Εμιράτων δεν είναι αρκετό για να μπει το όνομά σου στην κορυφή της λίστας αναμονής της Rolex στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Τα μέλη της βασιλικής οικογένειας των Εμιράτων παίρνουν τα ρολόγια που θέλουν μόνο εάν τα προορίζουν για προσωπική χρήση, ενώ δυσκολεύονται περισσότερο εάν θέλουν να αγοράσουν για δώρο, είπε στο Bloomberg ο Mohammed Abdulmagied Seddiqi, εμπορικός διευθυντής της Seddiqi Holding.

«Μερικοί άνθρωποι το παίρνουν πραγματικά προσωπικά», λέει. «Πρέπει να είμαστε δίκαιοι με τους πελάτες και να φροντίζουμε να δίνουμε τα ρολόγια στους σωστούς ανθρώπους».

Η Ahmed Seddiqi & Sons είναι ο μόνος εξουσιοδοτημένος διανομέας της Rolex στο Ντουμπάι. Ξεκίνησε τη δεκαετία του 1950 αγοράζοντας ρολόγια από διανομείς σε άλλες χώρες του Περσικού Κόλπου και σήμερα διαθέτει περισσότερα από 50 καταστήματα στη χώρα, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων μπουτίκ Rolex. Η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο κατάστημα Rolex στον κόσμο, το οποίο άνοιξε το 2018 στο Dubai Mall, ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα στον κόσμο.

 «Φτάσαμε στο σημείο όπου όταν έχουμε διαθέσιμο ένα ρολόι, καλούμε έναν πελάτη, του λέμε ότι έχουμε ένα ρολόι και εκείνος λέει, ‘ναι, έρχομαι’. Δεν ρωτούν καν τι μοντέλο. Ό,τι και εάν έχουμε, το παίρνουν», εξηγεί ο Seddiqi.

Τα περισσότερα από τα ρολόγια που έχουν οι μπουτίκ προορίζονται μόνο για προβολή και αυτά που είναι διαθέσιμα προς πώληση «φεύγουν» σε μία ή δύο ημέρες το πολύ. Η Rolex διατηρεί μια λίστα πελατών που μπορούν να αγοράσουν ορισμένα από τα πιο περιζήτητα μοντέλα της. Η λίστα αναμονής περιορίζεται μόνο σε 4.000 άτομα, με τις μπουτίκ να βάζουν στη «μαύρη λίστα» όποιον μεταπουλά ένα Rolex για να βγάλει κέρδος.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης: 

«Προτιμώ να βάλω φούστα»: Πώς η Rolex έπεισε τους άνδρες να φορέσουν ρολόι και έγινε συνώνυμο της πολυτέλειας

Rolex: Τι αλλάζει στις πωλήσεις μεταχειρισμένων – Ανθίζει η αγορά second hand

Έσκασε η φούσκα των Rolex; Προσγείωση τιμών για τα ακριβά ρολόγια  

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News
TAGS