Business & Finance Πέμπτη 1/12/2022, 15:26
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Rolex: Τι αλλάζει στις πωλήσεις μεταχειρισμένων – Ανθίζει η αγορά second hand

Rolex: Τι αλλάζει στις πωλήσεις μεταχειρισμένων  – Ανθίζει η αγορά second hand

Αφού οι λάτρεις των ρολογιών πολυτελείας στρέφονται προς τα μεταχειρισμένα, η Rolex αποφάσισε να εκμεταλλευτεί αυτή την τάση των καταναλωτών.

Για πρώτη φορά στην ιστορία, η ελβετική εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να εκδίδει πιστοποιητικά γνησιότητας για αναγνωρισμένους προμηθευτές που πουλούν τα μεταχειρισμένα ρολόγια της. Έτσι, αναμένει να ελέγχει καλύτερα τα προϊόντα της, αλλά και να αποσπάσει μερίδιο από την αναδυόμενη αγορά μεταχειρισμένων ρολογιών πολυτελείας, που αποτιμάται στα 20 δισ. δολάρια.

Ο πρώτος προμηθευτής που θα λάβει πιστοποίηση θα είναι η Bucherer, η οποία θα μπορεί να πουλά ρολόγια Rolex από δεύτερο χέρι στα καταστήματά της στην Ευρώπη. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, θα ακολουθήσουν και άλλοι προμηθευτές την άνοιξη του 2023.

Η ελβετική εταιρεία δήλωσε ότι πιστοποίηση θα μπορούν να παίρνουν μόνο τα ρολόγια τουλάχιστον τριών ετών, ώστε να αποθαρρυνθούν όσους προμηθευτές επιχειρήσουν να πουλήσουν καινούργια ρολόγια σε υψηλότερη τιμή από αυτή της λιανικής.

Η άνθιση της αγοράς μεταχειρισμένων

Τα ρολόγια της Rolex κυριαρχούν στην αγορά των μεταχειρισμένων όχι μόνο στα φυσικά καταστήματα, αλλά και online.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Deloitte, η σχετική αγορά αναμένεται να αγγίξει τα 35 δισ. δολάρια μέχρι το 2030. Στο ίδιο διάστημα η αγορά μεταχειρισμένων θα αυξηθεί κατά 75% και θα αποτελεί σχεδόν το μισό της συνολικής αγοράς ρολογιών.

Το ενδιαφέρον στα πολυτελή ρολόγια ενισχύθηκε κατά την πανδημία, όσο οι καταναλωτές είχαν μεγαλύτερο διαθέσιμο εισόδημα καθώς δεν μπορούσαν να ταξιδέψουν ή να κάνουν πολλές εξόδους Ιδίως όμως οι νεότεροι αγοραστές, της γενιάς των Millennial (26-41 ετών) και της Gen Z (10 έως 25 ετών), στρέφονται προς τα μεταχειρισμένα, διότι αισθάνονται πιο άνετα με τις αγορές προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί ή προσελκύονται από τις χαμηλότερες τιμές. Σημειώνεται ότι σχεδόν το 50% των Millennials δηλώνει ανοιχτό στην αγορά ενός μεταχειρισμένου ρολογιού έναντι μόλις 12% της Generation X, δηλαδή ατόμων 42 έως 57 ετών.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

«Προτιμώ να βάλω φούστα»: Πώς η Rolex έπεισε τους άνδρες να φορέσουν ρολόι και έγινε συνώνυμο της πολυτέλειας

Νέα αύξηση τιμών για τα Rolex – Πόσο κάνει τώρα ένα Daytona

Μεταχειρισμένα Rolex: Επένδυση για Millennials και Gen Z

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News