Tom Ford: Πώς ο σχεδιαστής που έσωσε την Gucci μπήκε στο κλαμπ των δισεκατομμυριούχων
Στο κλαμπ των δισεκατομμυριούχων μπήκε ο Αμερικανός σχεδιαστής Tom Ford, έπειτα από το μεγάλο deal για την πώληση του οίκου μόδας που φέρει το όνομά του στην Estée Lauder αντί 2,8 δισ. δολαρίων.
Ο 61χρονος σχεδιαστής ίδρυσε το brand Tom Ford το 2005 και το μετέτρεψε σε έναν ισχυρό παίκτη στα ρούχα και αξεσουάρ πολυτελείας. Η εταιρεία είχε ήδη μία συνεργασία με την Estée Lauder εδώ και πάνω από 15 χρόνια και πλέον αναμένεται να ενοποιηθεί με τον όμιλο.
Σύμφωνα με το Forbes, το deal βάζει τον Ford στη λίστα των δισεκατομμυριούχων, καθώς υπολογίζεται ότι ο Ford, που κατέχει σχεδόν το 64% της εταιρείας του, θα λάβει περίπου 1,1 δισ. δολάρια σε μετρητά, μετά την αφαίρεση των φόρων.
Το Forbes προσμετρά επίσης στην περιουσία του δύο κατοικίες, μία στο Λος Άντζελες και μία στη Νέα Υόρκη, συνολικής αξίας 65 εκατ. δολαρίων.
Ο Ford θα παραμείνει στον οίκο σαν «δημιουργικός οραματιστής» μετά το κλείσιμο του deal.
Γεννημένος στο Ώστιν του Τέξας το 1961, ο Ford σπούδασε ιστορία τέχνης στο New York University και μετά αρχιτεκτονική στο Parsons School of Design στη Νέα Υόρκη και στο Παρίσι. Μετακόμισε στο Μιλάνο το 1990, όπου άρχισε την καριέρα του στη μόδα, σχεδιάζοντας γυναικεία ρούχα για την Gucci. Μερικά χρόνια μετά, έγινε καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου και ήταν υπεύθυνος για όλες τις γραμμές προϊόντων της Gucci, από τα ρούχα έως τα αρώματα.
Στα 10 χρόνια του σε αυτή τη θέση στην Gucci, οι πωλήσεις του οίκου αυξήθηκαν από τα 230 εκατ. δολάρια σε πάνω από 3 δισ. δολάρια. Το 2005, όταν ο Ford έφυγε για να ιδρύσει τη δική του εταιρεία, άφησε πίσω του ένα brand που πλέον άξιζε 10 δισ. δολάρια, παρότι πριν από μερικά χρόνια βρισκόταν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας.
Για να σώσει την Gucci από την αφάνεια, ο Ford απομακρύνθηκε από την παράδοσή της, στα δερμάτινα είδη και τα φουλάρια. Υιοθέτησε μία πιο τολμηρή αισθητική και δημιούργησε ένα brand που πατούσε στο πνεύμα των ‘90s, ποντάροντας στο σαγηνευτικό γκλάμουρ.
Το δικό του όραμα μετέτρεψε την Gucci σε ένα από τα πιο ποθητά brand names του πλανήτη, καθώς έντυσε τις μεγαλύτερες σταρ –Madonna, Jennifer Lopez, Charlize Theron- με ρούχα που έγραψαν ιστορία στο κόκκινο χαλί.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Mega-deal στα καλλυντικά: Αλλάζει το τοπίο στα προϊόντα πολυτελείας
Πώς όλος ο κόσμος γέμισε μπλουζάκια με το αλογάκι: Το απόλυτο success story της μόδας
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News