YouTube: Αλλαγές για να αντιμετωπίσει την πτώση διαφημιστικών εσόδων
Το YouTube επεκτείνει τις επί πληρωμή υπηρεσίες για να αντιμετωπίσει την πτώση των εσόδων της ψηφιακής διαφήμισης. Συγκεκριμένα όπως δήλωσε το Το YouTube την Τρίτη πρόκειται για λειτουργίες αγορών στην υπηρεσία βίντεο μικρής μορφής που μοιάζει με το TikTok, σε μια προσπάθεια οχύρωσης των εσόδων της.
Η υπηρεσία, η οποία βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία με επιλέξιμους δημιουργούς στις Ηνωμένες Πολιτείες, θα τους επιτρέπει να τοποθετούν προϊόντα από τα καταστήματά τους.
«Οι θεατές στις ΗΠΑ, την Ινδία, τη Βραζιλία, τον Καναδά και την Αυστραλία μπορούν να βλέπουν τις ετικέτες και να αλληλεπιδρούν με αυτές και θα συνεχίσουμε να φέρνουμε την υπηρεσία σε περισσότερους δημιουργούς και περισσότερες γεωγραφικές περιοχές», δήλωσε εκπρόσωπος της Google.
Η υπηρεσία streaming δοκιμάζει επίσης νέα συστήματα προμηθειών για τους influencers που πωλούν προϊόντα μέσω συνδέσμων σε βίντεο.
Αυτό έρχεται μήνες αφότου το YouTube παρουσίασε έναν νέο τρόπο για τους δημιουργούς να κερδίζουν χρήματα από βίντεο μικρής διάρκειας, εισάγοντας τη διαφήμιση στη λειτουργία μικρής διάρκειας βίντεο και δίνοντας στους δημιουργούς το 45% των εσόδων.
Moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters
Διαβάστε επίσης:
«Όταν ο Χάρι γνώρισε τον Santa»: Είναι ο Άγιος Βασίλης γκέι;
Όσα έχασαν οι 18άρηδες: Μια συγκινητική διαφήμιση για τη «γενιά του lockdown»
Wendy Thomas: Όλος ο κόσμος την ξέρει με το μικρό της όνομα – Η ιστορία μίας μασκότ
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News