Νέα ήθη στο online shopping: Τέλος οι δωρεάν επιστροφές;
Το ενδεχόμενο να χρεώνει για τις επιστροφές στις online παραγγελίες εξετάζει η H&M, εν μέσω μιας σειράς μέτρων για τη μείωση του αυξανόμενου κόστους της εταιρείας.
Η εταιρεία θα δοκιμάσει τις χρεώσεις στη Νορβηγία τις επόμενες ημέρες και δεν αποκλείεται να επεκτείνει το μέτρο στο Ηνωμένο Βασίλειο.
«Το δοκιμάζουμε ως ένα πιθανό μέτρο που θα μπορούσαμε να λάβουμε, όλα θα εξαρτηθούν από το πώς θα αντιδράσουν οι πελάτες», είπε η CEO της H&M, Helena Helmersson στο Bloomberg.
Πρόκειται για μία κίνηση στην οποία έχουν προχωρήσει και άλλες μεγάλες εταιρείες του λεγόμενου fast fashion. Η Zara, της Inditex, για παράδειγμα, έχει αρχίσει να χρεώνει μεταφορικά στην περίπτωση που οι πελάτες θέλουν να επιστρέψουν τις online παραγγελίες τους από το σπίτι τους. Εάν παραδώσουν τα είδη στα γραφεία της μεταφορικής εταιρείας, τότε η επιστροφή γίνεται χωρίς κόστος, όπως άλλωστε και οι επιστροφές στα καταστήματα της αλυσίδας.
Η H&M επιδιώκει να μειώσει το κόστος για να αντιμετωπίσει τις αυξημένες τιμές των πρώτων υλών και των μεταφορικών.
Πάντως, η Helmersson εκτίμησε ότι ο πληθωρισμός σε ορισμένες πρώτες ύλες όπως το βαμβάκι αλλά και στο μεταφορικό κόστος μπορεί να έχει κορυφώσει, παρότι οι συναλλαγματικές διαφορές θα μπορούσαν να διατηρήσουν τις τιμές σε άνοδο το επόμενο τρίμηνο.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Τέλος όσα γνωρίζαμε για τις online αγορές – Η αλλαγή που έκανε η Zara
Η ακρίβεια φέρνει αύξηση αγορών μέσω ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ
Έρευνα: Οι Έλληνες ψωνίζουν και στις διακοπές τους
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News