Netflix: Έρχεται νέο φθηνότερο πακέτο με πολλά αρνητικά
Νέο συνδρομητικό πακέτο πρόκειται να δημιουργήσει η Netflix, η οποία προσπαθεί να αυξήσει τα έσοδά της και να ξεχωρίσει μεταξύ του συνεχώς αυξανόμενου ανταγωνισμού. Σύμφωνα, όμως, με την γλώσσα στον κώδικα της εφαρμογής της Netflix, την οποία ανακάλυψε ο προγραμματιστής Steve Moser, φαίνεται πως η λήψη περιεχομένου (download) για παρακολούθηση offline δεν θα είναι διαθέσιμη στο πρόγραμμα αυτό.
Ειδικότερα, αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρία πακέτα στο Netflix, ανάλογα με τον αριθμό των συσκευών που μπορούν να παρακολουθούν καθώς και βάσει των δικαιωμάτων προβολής σε τυπική ανάλυση (SD), High Definition (HD) ή Ultra High Definition (UHD). Τα τρία προγράμματα κοστίζουν 7,99 ευρώ, 10,99 ευρώ και 13,99 ευρώ αντίστοιχα.
Το νέο πακέτο συνδρομής της Netflix θα είναι μεν φθηνότερο, αλλά θα περιλαμβάνει και προβολή διαφημίσεων, ενώ επίσης δεν θα επιτρέπεται η λήψη σειρών και ταινιών για παρακολούθηση offline. Υπενθυμίζεται πως μέχρι σήμερα η επιλογή αυτή ήταν διαθέσιμη σε όλα τα πακέτα.
Επίσης, στα αρνητικά του πακέτου που θα διοχετευθεί μέχρι το τέλος του έτους είναι και το γεγονός ότι οι χρήστες δεν θα μπορούν να παρακάμψουν τις διαφημίσεις, ενώ δεν θα μπορεί κανείς να επισπεύσει ή να πάει πίσω τη διαφήμιση.
Σύμφωνα με το Bloomberg πάντως, είναι πιθανό ότι τα σχέδια της εταιρείας δεν έχουν ακόμη τελειοποιηθεί και συνεπώς ενδέχεται να αλλάξουν.
Σε κάθε περίπτωση όμως, φαίνεται ότι η Netflix κινείται προς μία κατεύθυνση που θα περιορίσει τα θετικά της συνδρομητικής πλατφόρμας. Με τα τρέχοντα πακέτα, οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν σειρές και ταινίες, ώστε να τα παρακολουθούν σε μέρη με κακό ή καθόλου σήμα για Ίντερνετ. Με την έλλειψη αυτής της επιλογής, η Netflix ενδέχεται να μπορέσει να «σπρώξει» τους χρήστες προς τα πιο ακριβά προγράμματα, αφότου όμως τους έχει προσελκύσει με το φθηνό πρόγραμμα με τις διαφημίσεις.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg
Διαβάστε επίσης:
Ευκαιρία για…ghosting: Τι ακριβώς κάνουν οι νέες λειτουργίες του WhatsApp;
Ανατροπή στο streaming: Η Disney ξεπέρασε το Netflix
Έσκασε η «φούσκα» στις εταιρείες video streaming;
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News