Business & Finance Πέμπτη 30/06/2022, 07:57
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κάν’ το όπως η De Beers: Το bitcoin μπορεί να γίνει το νέο διαμάντι, λέει η Deutsche Bank

Κάν’ το όπως η De Beers: Το bitcoin μπορεί να γίνει το νέο διαμάντι, λέει η Deutsche Bank

Στα 28.000 δολάρια βλέπει η Deutsche Bank το bitcoin έως το τέλος του έτους, με δεδομένο τον βαθμό συσχέτισής του με τις αμερικανικές μετοχές.

Το μεγαλύτερο από τα κρυπτονομίσματα  έχει υποχωρήσει φέτος, εν μέσω του γενικότερου risk-off στις αγορές, που προκαλούν οι αυξήσεις των επιτοκίων και οι φόβοι για τον πληθωρισμό.

Η ανάλυση της Deutsche Bank, όμως, προβλέπει ράλι άνω του 30% για το bitcoin, από τα επίπεδα των περίπου 20.000 δολαρίων όπου βρίσκεται αυτή την ώρα.

Πάντως, ακόμα και εάν η πρόβλεψη του οίκου για αναρρίχηση των τιμών στα 28.000 δολάρια επιβεβαιωθεί, το bitcoin θα αξίζει κάτω από τα μισά, σε σχέση με το ρεκόρ του περασμένου Νοεμβρίου.

Κάν’ το όπως η De Beers: Το bitcoin μπορεί να γίνει το νέο διαμάντι, λέει η Deutsche Bank-1

Έκτοτε, τα κρυπτονομίσματα εμφανίζουν όλο και μεγαλύτερη συσχέτιση με χρηματιστηριακούς δείκτες όπως ο τεχνολογικός Nasdaq 100 και ο S&P 500, σημειώνει η Deutsche Bank. Οι στρατηγικοί αναλυτές του οίκου προβλέπουν ότι ο S&P θα ανακάμψει στα επίπεδα του Ιανουαρίου μέχρι το τέλος του έτους και το Bitcoin μπορεί να ακολουθήσει το ράλι.

Πώς το bitcoin θα γίνει το νέο διαμάντι

Σύμφωνα με την ανάλυση της Deutsche Bank, το ψηφιακό νόμισμα μοιάζει περισσότερο με τα διαμάντια παρά με τον χρυσό, ο οποίος θεωρείται ένα ασφαλές επενδυτικό καταφύγιο.

Και αυτό γιατί το bitcoin απέτυχε να ανταποκριθεί στις προβλέψεις των ειδικών ότι θα αποδειχθεί επενδυτικό καταφύγιο, σημειώνοντας απώλειες άνω του 50% φέτος. Τα κρυπτονομίσματα υπο-απέδωσαν σε σχέση με τις μετοχές, τα ομόλογα και τα εμπορεύματα κατά τη διάρκεια του sell off σε όλη την αγορά, καθώς η μείωση της πλεονάζουσας ρευστότητας από τις μεγάλες κεντρικές τράπεζες πίεσε τις τιμές τους. Ο χρυσός, από την άλλη, κράτησε πολύ καλύτερα, όπως σημειώνει το Bloomberg.

Η Deutsche Bank αφηγείται την ιστορία της De Beers, ενός σημαντικού «παίκτη» στον χώρο των διαμαντιών, και το πώς κατάφερε να αλλάξει την αντίληψη των καταναλωτών για τα διαμάντια χάρη στις διαφημιστικές του καμπάνιες.

«Διαφημίζοντας μια ιδέα και όχι ένα προϊόν, έχτισαν μια γερή βάση για τη βιομηχανία διαμαντιών των 72 δισ. δολαρίων ετησίως, στην οποία κυριαρχούν τα τελευταία ογδόντα χρόνια. Αυτό που ισχύει για τα διαμάντια, ισχύει για πολλά αγαθά και υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένου του bitcoin», αναφέρει η έκθεση.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης:

JP Morgan: Προειδοποιεί για πιέσεις στο Bitcoin από τους «εξορύκτες»

Mobius: Αν θέλετε να ξέρετε πού πηγαίνουν οι μετοχές, κοιτάξτε το bitcoin

Τι «βλέπει» ο CEO της Binance: Δύο χρόνια για να ανακτήσει τα 69.000 δολ. το Bitcoin

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News