Από το ντίζελ στο υδρογόνο: Το σιδηροδρομικό δίκτυο του Βερολίνου γίνεται πιο «πράσινο»
Σε δημιουργία ενός δικτύου με τρένα υδρογόνου προχωρά η Siemens Mobility στο Βερολίνο και το Βραδεμβούργο, μετά από σύμβαση με την υπηρεσία διαχείρισης σιδηροδρόμων Niederbarnimer Eisenbahn, σύμφωνα με την οποία θα πρέπει να παρέχει επτά τρένα τύπου Mireo Plus H.
Τα τρένα αυτά θα αρχίσουν να παραδίδονται το φθινόπωρο του 2024 και θα χρησιμοποιούν κυψέλες καυσίμων και μπαταρίες λιθίου. Οι εργασίες στο δίκτυο του Βερολίνου πρόκειται να ξεκινήσουν τον Δεκέμβριο του 2024. Επιπλέον, στην σύμβαση προβλέπεται 10ετής υποχρέωση συντήρησης και παροχής εξαρτημάτων, η οποία θα ισχύει μέχρι του 2034.
Η Siemens Mobility, μία εταιρεία που λειτουργεί ξεχωριστά από τον βιομηχανικό κολοσσό της Siemens, δήλωσε ότι τα τρένα θα προσφέρουν υπηρεσίες μεταφορών χωρίς καθόλου εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ενώ η ταχύτητα θα φτάνει έως και 160 χιλιόμετρα την ώρα.
«Γυρνώντας από ντίζελ στο υδρογόνο, το δίκτυο Heidekrautbahn θα μειώσει τις ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά περίπου τρία εκατ. κιλά και θα σώσει 1,1 εκατ. λίτρα ντίζελ», δήλωσε η εταιρεία την Δευτέρα.
Η χρήση τρένων υδρογόνου στο δίκτυο είναι μέρος ενός πιλοτικού προγράμματος, το οποίο επιχορηγείται από τα κρατίδια του Βερολίνου και του Βραδεμβούργου, καθώς και την γερμανικής κυβέρνησης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Διεθνής Υπηρεσία Ενέργειας (ΙΕΑ) έχει δηλώσει για τους σιδηροδρόμους ότι είναι ένα από τα πιο αποδοτικά μέσα μεταφοράς σε ό,τι αφορά την ενέργεια. Επίσης, για το υδρογόνο η ΙΕΑ έχει υποστηρίξει ότι είναι ένα εξαιρετικά ευέλικτο είδος ενέργειας.
moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC
Διαβάστε επίσης:
Απεριόριστα ταξίδια με 9 ευρώ το μήνα: Γιατί οι Γερμανοί θα κάνουν φθηνές διακοπές φέτος
Γερμανία: Γιατί «εισάγει» εργαζόμενους – Πρώτη επιλογή η Τουρκία
Lufthansa: Η κανονικότητα στις πτήσεις δεν θα επιτρέψει νωρίτερα από το 2023
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News