Ποιο ανταγωνιστικό brand «έκλεψε» τους Αγγέλους της Victoria’s Secret
Μπορεί η Victoria’s Secret να εγκατέλειψε τις περίφημες επιδείξεις της με τους «Angels», εν μέσω έντονων επικρίσεων για τα εξωπραγματικά πρότυπα ομορφιάς που προωθούσαν, όμως τώρα, οι «Άγγελοι» επιστρέφουν σε μια ανταγωνιστική εταιρεία: Την Skims της Kim Kardashian.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Skims ποντάρει στη νοσταλγία της εποχής των Angels, καθώς σε αυτήν πρωταγωνιστούν τα top models Alessandra Ambrosio, Tyra Banks, Heidi Klum και Candice Swanepoel.
It doesn’t get more iconic than this. Introducing @tyrabanks, @heidiklum, @AngelAlessandra and @angelcandice wearing our signature SKIMS Fits Everybody collection. https://t.co/Ubr5mbs4PS pic.twitter.com/weuMvxB2yK
— Kim Kardashian (@KimKardashian) April 4, 2022
«Υποτίθεται ότι δεν θα έπαιρνα μέρος στην καμπάνια της Skims αλλά πέρασα και μπήκα μέσα, γιατί ήταν πολύ εμβληματική», έγραψε η Kim Kardashian στο Twitter, καθώς η ίδια εμφανίζεται πλάι στα διάσημα μοντέλα που ήταν στο παρελθόν Άγγελοι της Victoria’s Secret.
OK so I wasn’t supposed to be in this @SKIMS campaign but I stopped by and jumped in because it was too iconic. pic.twitter.com/z2EdcOEyrr
— Kim Kardashian (@KimKardashian) April 4, 2022
Η Tyra Banks είχε συμβόλαιο με την Victoria’s Secret για 10 χρόνια από τα μέσα της δεκαετίας του 1990 και ακολούθησε η εποχή της Heidi Klum. Τόσο η Alessandra Ambrosio όσο και η Candice Swanepoel έχουν ακόμα στο bio τους στο Twitter την ιδιότητα του «angel».
Icons only! @angelcandice @tyrabanks @heidiklum @AngelAlessandra @skims pic.twitter.com/s3ymjlN6JR
— Kim Kardashian (@KimKardashian) April 4, 2022
Σε αντίθεση με άπιαστα πρότυπα ομορφιάς που προωθούσαν τα φαντασμαγορικά σόου της Victoria’s Secret, η σειρά Fits Everybody της Skims τάσσεται κατά των αποκλεισμών, με τα εσώρουχά της να κυκλοφορούν σε μεγέθη από XXS έως 4X και σε εννέα χρώματα.
Η Skims αποτιμήθηκε τον Ιανουάριο στα 3,2 δισ. δολάρια, αφότου άντλησε χρηματοδότηση 240 εκατ. δολαρίων υπό την ηγεσία του hedge fund Lone Pine Capital, επιβεβαιώνοντας το στάτους της Kim Kardashian ως δισεκατομμυριούχου.
Αυτή την εποχή, και άλλα brands επιχειρούν να σπάσουν τα στενά όρια του τι θεωρείται όμορφο, με την Savage x Fenty της Rihanna να προσφέρει πολλά μεγέθη και να δείχνει στις διαφημίσεις της μοντέλα σε εγκυμοσύνη ή με διαφορές στα άκρα τους. Η εταιρεία σχεδιάζει να μπει στο χρηματιστήριο σε αποτίμηση άνω των 3 δισ. δολαρίων.
Όσο για τη Victoria’s Secret, έχει μετονομάσει τους brand ambassadors της σε VS Collective και πλέον στρέφεται σε διαφορετικά πρότυπα. Το brand προωθούν σήμερα οι Ολυμπιονίκες Olympians Naomi Osaka, Eileen Gu και Megan Rapinoe, μαζί με μοντέλα όπως οι Adut Akech, Hailey Bieber και Paloma Elsesser.
Τον Φεβρουάριο παρουσίασε την καμπάνια για τη συλλογή της «Love Cloud», στην οποία συμμετέχει και το πρώτο μοντέλο με σύνδρομο Down.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Victoria’s Secret: Οι Άγγελοι πέθαναν, έρχονται 7 πραγματικές γυναίκες
Η επαγγελματική συμβουλή της Κιμ Καρντάσιαν που ξεσήκωσε θύελλα
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News