Spotify – Barcelona: Ψήνεται deal έως 60 εκατ. ευρώ
Για κεντρική χορηγία
Νέους χορηγούς αναζητάει για την επόμενη σεζόν η Μπαρτσελόνα, καθώς στο τέλος της τρέχουσας περιόδου λήγει το συμβόλαιο συνεργασίας με τη Rakuten.
Ο καταλανικός σύλλογος, συγκεκριμένα, βρίσκεται σε επαφές, προκειμένου να βρει κεντρικό χορηγό για τη φανέλα του, και ανάμεσα στις βασικές επιλογές ξεχωρίζει η Spotify.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Per Mundo Deportivo, η μουσική πλατφόρμα streaming συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες, ώστε να βάλει το σήμα της στη φανέλα των αστέρων της Βαρκελώνης.
Η ισπανική ομάδα, εξάλλου, παραμένει ένα πολύ ελκυστικό brand, παρά τα πλήγματα των τελευταίων ετών, και ιδίως παρά την αποχώρηση του Λιονέλ Μάσι.
Άλλωστε, έχει 136 εκατ. followers στο Facebook, 118 εκατ. στο Instagram και 71 εκατ. στο Twitter. Επίσης, διαθέτει 9 εκατ. χρήστες στο TikTok και 12 εκατ. στο Youtube.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το ύψος της χορηγίας θα μπορούσε να φθάσει τα 30 έως 60 εκατ. ευρώ ετησίως.
Πάντως, τους προηγούμενους μήνες, υπήρχαν πληροφορίες για πιθανή χορηγία της Spotify στη λονδρέζικη ομάδα της Άρσεναλ. Ωστόσο, τελικά το deal δεν ολοκληρώθηκε.
Η πλατφόρμα μουσικής, αυτή τη στιγμή, έχει 381 εκατ. χρήστες.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Spotify: Οι νέοι συνδρομητές και τα podcasts δίνουν ώθηση στα έσοδα
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News