Ισπανία: Αυστηροί κανόνες για διαφημίσεις με cryptos
Νέους κανόνες στις διαφημίσεις με κρυπτονομίσματα ανακοίνωσαν οι ρυθμιστικές αρχές της Ισπανίας, ξεκαθαρίζοντας ότι όλες οι καμπάνιες επικοινωνίας θα πρέπει να έχουν προειδοποίηση για πιθανή απώλεια των χρημάτων.
Παράλληλα, θα πρέπει να γνωστοποιούν στους επενδυτές ότι τα cryptos δεν ελέγχονται από τις επίσημες αρχές και ότι ενδέχεται να μην είναι κατάλληλα για ιδιώτες επενδυτές.
Σύμφωνα με τους ίδιους κανόνες, οι εταιρείες κρυπτονομισμάτων θα πρέπει να ενημερώνουν τις αρμόδιες αρχές εγκαίρως, τουλάχιστον 10 ημέρες, για την έναρξη των διαφημιστικών εκστρατειών, σε περίπτωση που απευθύνονται σε περισσότερα από 100.000 άτομα.
Όλα τα παραπάνω ισχύουν και για διαφημίσεις μέσω influencers.
Η ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυση των κρυπτονομισμάτων στην Ισπανία, έχει αυξήσει τις ανησυχίες των ρυθμιστικών αρχών για τους κινδύνους που ενέχουν τέτοιου είδους επενδυτικά προϊόντα.
Πρόσφατα, ενδεικτικά, η αρμόδια υπηρεσία επέπληξε τον Ισπανό αστέρα του ποδοσφαίρου, Αντρέ Ινιέστα, επειδή χρησιμοποίησε το Twitter για να γνωστοποιήσει ότι κάνει χρήση του Binance, ενός από τα μεγαλύτερα ανταλλακτήρια κρυπτονομισμάτων παγκοσμίως.
Οι διαφημίσεις θα πρέπει να είναι «σαφείς, ισορροπημένες, δίκαιες και μη παραπλανητικές» και να παρέχουν μια «σημαίνουσα προειδοποίηση» για τους κινδύνους, επισημαίνει η ρυθμιστική αρχή της Ισπανίας.
Οι νέοι κανόνες θα τεθούν σε ισχύ από τις 17 Φεβρουαρίου.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Πρώτα βήματα προς το metaverse κάνει και η Walmart
Έχασε την πέρασή του το Bitcoin – Σε ποια κρυπτονομίσματα στρέφονται οι καταναλωτές
Tesla: Δέχεται επίσημα αγορές σε προϊόντα της (όχι αυτοκίνητα) με Dogecoin
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News