Business & Finance Πέμπτη 30/12/2021, 15:10
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Βρετανία: Τράπεζα έδωσε κατά λάθος «δώρο» Χριστουγέννων 130 εκατ. λίρες

Βρετανία: Τράπεζα έδωσε κατά λάθος «δώρο» Χριστουγέννων 130 εκατ. λίρες

Εκατοντάδες χιλιάδες άτομα ξύπνησαν το πρωί των Χριστουγέννων στη Βρετανία με ένα «δώρο» από την τράπεζά τους. Η βρετανική Santander κατέβαλε κατά λάθος σε 75.000 λογαριασμούς ποσό συνολικού ύψους 130 εκατ. λιρών στις 25 Δεκεμβρίου.

Το προσωπικό της τράπεζας προσπαθεί τώρα να πάρει πίσω τα χρήματα, εγχείρημα το οποίο αποδεικνύεται δύσκολο, καθώς ένα μεγάλο μέρος του συνολικού ποσού καταβλήθηκε σε λογαριασμούς ανταγωνιστικών τραπεζών.

Το πρόβλημα προέκυψε διότι οι πληρωμές που δρομολογούνταν προς 2.000 λογαριασμούς επιχειρήσεων καταβλήθηκαν εις διπλούν.

«Λυπούμαστε που λόγω τεχνικού προβλήματος, κάποιες πληρωμές από τους εταιρικούς μας πελάτες καταβλήθηκαν εσφαλμένως διπλά στους λογαριασμούς των αποδεκτών», ανακοίνωσε η τράπεζα.

«Κανείς από τους πελάτες μας δεν χψρεώθηκαν και θα δουλέψουμε σκληρά με πολλές τράπεζες σε ολόκληρη τη Βρετανία προκειμένου να ανακτήσουμε τις συναλλαγές μέσα στις επόμενες ημέρες», συνεχίζει στην ίδια ανακοίνωση. Κατά συνέπεια, ορισμένοι αποδέκτες έλαβαν το διπλάσιο ποσό από τον λογαριασμό του εργοδότη τους.

Όπως δήλωσε στο BBC ένας επικεφαλής του τμήματος μισθοδοσίας, η αναστάτωση με τις εσφαλμένες καταβολές προκάλεσε προβλήματα την ημέρα των Χριστουγέννων και την επομένη. «Μου χάλασε τις διακοπές μου, καθώς νόμισα ότι πλήρωσα εκατοντάδες χιλιάδες κατά λάθος – πίστεψα ότι είχα κάνει κάτι λάθος», τόνισε στο BBC. «Νόμισα ότι ήμουν μόνο εγώ και ότι θα αντιμετώπιζα προβλήματα στη δουλειά», συνέχισε ο ίδιος.

Μάλιστα, επεσήμανε ότι η Santander δεν είχε δώσει οδηγίες σχετικά με το πώς να ενημερώσουν οι εταιρείες του προσωπικό τους και πώς θα ανακτηθούν τα χρήματα.

«Είναι ένα μπάχαλο», τόνισε και συνέχισε λέγοντας «Δεν ξέρω πώς θα τα ανακτήσουν».

Η τράπεζα από την πλευρά της επεσήμανε ότι είχε ήδη επικοινωνήσει με ανταγωνιστικές τράπεζες, μεταξύ αυτών την Barcleys, HSBC, NatWest, Co-operative Bank και Virgin Money

Οι τράπεζες αυτές θα «προσπαθήσουν να ανακτήσουν τα χρήματα από τους λογαριασμούς των πελατών τους», δήλωσε η Santander. Ωστόσο, δεν ξεκαθάρισε πώς θα ανακτηθούν τα χρήματα από πελάτες που τα έχουν ήδη ξοδέψει. Επίσης, η τράπεζα άφησε να εννοηθεί ότι ενδεχομένως να επικοινωνήσει απευθείας με τους πελάτες προκειμένου να ανακτήσει τα χρήματα.

moneyreview.gr με πληροφορίες από BBC

Διαβάστε επίσης:

Το μυστικό της επιτυχίας; Όχι εξυπνάδα και σκληρή δουλειά, λέει ο ισχυρότερος τραπεζίτης

O CEO που έπαιζε μπριτζ καθώς η τράπεζά του κατέρρεε

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News