ΗΠΑ: Κατά 8,5% αυξήθηκαν οι λιανικές πωλήσεις την εορταστική περίοδο
Κατά 8,5% αυξήθηκαν οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της φετινής εορταστικής περιόδου, η οποία υπολογίζεται από την 1η Νοεμβρίου έως τις 24 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με έκθεση της Mastercard που δημοσιοποίησε χθες Κυριακή. Όπως αναφέρει η εταιρεία επεξεργασίας ηλεκτρονικών αγορών, η αύξηση αυτή οφείλεται στη μεγαλύτερη κινητικότητα που καταγράφηκε στις ηλεκτρονικές αγορές.
Οι εν λόγω πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 11% τη φετινή εορταστική περίοδο, σύμφωνα με την έκθεση Mastercard SpendingPulse, υπογραμμίζοντας για άλλη μια φορά τον ρόλο της πανδημίας στη μεταστροφή των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Οι ηλεκτρονικές αγορές στην περίοδο των εορτών αποτέλεσαν το 20,9% των συνολικών δαπανών για φέτος, με τον κλάδο να συνεχίζει να παρουσιάζει ανάπτυξη καθώς οι καταναλωτές εξακολουθούν να προτιμούν την ευκολία της περιήγησης στο διαδίκτυο από την άνεση του σπιτιού τους.
Οι Αμερικανοί έσπευσαν επίσης στα καταστήματα εν μέσω ανησυχιών από την έλλειψη προϊόντων και την αύξηση των κρουσμάτων, ενισχύοντας έτσι τις πωλήσεις στα φυσικά καταστήματα κατά 8,1% σε σύγκριση με το 2020.
«Οι καταναλωτές ήθελαν να εξασφαλίσουν τα δώρα τους, με τις συζητήσεις γύρω από τα προβλήματα στις εφοδιαστικές αλυσίδες και την έλλειψη εργατικού δυναμικού να προκαλούν ανησυχία», δήλωσε ο ανώτερος σύμβουλος της Mastercard Στιβ Σαντόβ.
Αγορές όπως των κοσμημάτων και των ηλεκτρονικών συνέχισαν να παρουσιάζουν σημάδια ανάκαμψης, με τις πωλήσεις tvn κοσμημάτων να αυξάνονται κατά 32% και oi πωλήσεις ηλεκτρονικών να κατά 16,2% σε σχέση με τα επίπεδα του 2020.
Η έκθση SpendingPulse παρακολουθεί τις καταναλωτές δαπάνες συνδυάζοντας τη δραστηριότητα των πωλήσεων στο δίκτυο πληρωμών της Mastercard με εκτιμήσεις για πληρωμές με μετρητά και άλλες μορφές, ωστόσο εξαιρεί τις πωλήσεις αυτοκινήτων.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News