Εργασία: Οι πέντε δεξιότητες που πρέπει να αποκτήσουμε μέσα στο 2022
Ενόσω μετράμε αντίστροφα για την έλευση του 2022, το νέο έτος πάντα ανοίγει την όρεξη για νέες επαγγελματικές -και μη- περιπέτειες.
Όμως, προτού βγούμε στην αγορά εργασίας και διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο, θα πρέπει να εξοπλιστούμε με τα κατάλληλα εχέγγυα.
Και ποια είναι αυτά;
Σύμφωνα με το αμερικανικό CNBC, οι κορυφαίες δεξιότητες που πρέπει να αποκτήσουμε το επόμενο έτος, είναι οι εξής:
Να λύνουμε προβλήματα
Στο μέλλον, θα υπάρχουν άνθρωποι, οι οποίοι θα πληρώνονται για να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά. Και σίγουρα, αυτή η ικανότητα ήδη αμείβεται σε αρκετές θέσεις εργασίας. Το να σκεφτόμαστε έξω από το κουτί, πέραν της πεπατημένης δηλαδή, είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσαμε να κάνουμε για να βρίσκουμε λύσεις στα καθημερινά προβλήματα της εργασίας.
Να έχουμε στρατηγικό σχεδιασμό
Το να καταρτίζουμε υποθετικά σενάρια, τα οποία απαντούν σε κάθε πιθανή εξέλιξη, θεωρείται εξαιρετικής σημασίας, προκειμένου να αποφεύγουμε τις ατραπούς και τις απρόσμενες εξελίξεις. Εάν έχουμε καταρτίσει ένα σχέδιο για κάθε πιθανό σενάριο, τότε μειώνεται η πιθανότητα λάθους και αυξάνεται η πιθανότητα σωστής διαχείρισης της κάθε κατάστασης.
Να παίρνουμε αποφάσεις
Η λήψη άμεσων, σωστών και αποτελεσματικών αποφάσεων χαρακτηρίζεται ως ένα από τα κορυφαία προσόντα για μια απαιτητική αγορά εργασίας. Ακόμη κι αν δεν έχουμε όλες τις αναγκαίες πληροφορίες για να καταλήξουμε στις ορθές επιλογές.
Να ακούμε
Μια πρόσφατη έρευνα της McKinsey & Company διαπίστωσε ότι οι εταιρείες με υψηλό βαθμό διαφορετικότητας (εθνοτικό ή πολιτισμικό) στις εκτελεστικές θέσεις, έχουν 33% περισσότερες πιθανότητες να πετύχουν υψηλή κερδοφορία. Όσο περισσότερο έχει κάποιος ανοιχτά τα αυτιά του σε διαφορετικές ιδέες, γνώσεις και γνώμες, τόσο το καλύτερο για τον ίδιο.
Να τηρούμε τις προθεσμίες
Η τήρηση των προθεσμιών αναδεικνύεται σε ένα από τα μεγαλύτερα ατού, δεδομένων των γρήγορων ρυθμών που αλλάζουν τα πράγματα και κυλάει η εργασιακή καθημερινότητα. Όμως, αυτό θα πρέπει να συνδυάζεται και με μια αρμονική ζωή εκτός γραφείου, η οποία θα χαρακτηρίζεται από ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής.
moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC
Διαβάστε επίσης:
Κάθε πότε «πρέπει» να αλλάζουμε δουλειά
Οι 7 κανόνες για να ανεβάσετε τον μισθό σας
Συνέντευξη για δουλειά: Πώς να διαχειριστείτε το άγχος
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News