Online gaming: 180 εκατ. άτομα ασχολήθηκαν για πρώτη φορά το 2020
Ανεβαίνει η αγορά του online gaming, έχοντας λάβει σημαντική ώθηση από την επέλαση της πανδημίας. Ενδεικτικά αναμένεται πως μέχρι το τέλος του 2021 περισσότεροι από 1,1 δισεκατομμύριο θα παίζουν online παιχνίδια, ενώ η αξία της αγοράς θα πλησιάζει τα 24 δισ. δολάρια.
Τα τελευταία πέντε χρόνια, τα διαδικτυακά παιχνίδια έχουν διπλασιάσει τη βάση χρηστών τους, από περίπου 660 εκατ. το 2017 και έχουν αποφέρει συνολικά έσοδα σχεδόν 100 δισ. δολάρια. Πρόκεται μάλιστα για τη δεύτερη μεγαλύτερη πηγή εσόδων στη συνολική βιομηχανία παιχνιδιών.
Σύμφωνα με στοιχεία της MejoresApuestas.com, το παγκόσμιο ενδιαφέρον για το online gaming θα συνεχίσει να αυξάνεται τα επόμενα χρόνια, με τον αριθμό των χρηστών να ξεπερνά τα 1,2 δισεκατομμύρια έως το 2023.
Ο τζίρος των διαδικτυακών παιχνίδιών προβλέπεται να αυξηθεί κατά σχεδόν 20% τα επόμενα δύο χρόνια φτάνοντας τα 28,5 δισ. δολάρια παγκοσμίως. σχεδόν διπλάσια από τα επίπεδα του 2018.
Όπλο κατά της απομόνωσης
«Ακόμη και πριν τον COVID-19, διαδικτυακά παιχνίδια, όπως τα Apex Legends, Overwatch, Counter-Strike: Global Offensive και Minecraft είχαν εκατοντάδες εκατομμύρια καθημερινούς παίκτες σε όλο τον κόσμο. Όμως, μετά το χτύπημα της πανδημίας, οι άνθρωποι άρχισαν να ανακαλύπτουν κάτι που οι παίκτες γνώριζαν εδώ και πολύ καιρό. Μέσω του online gaming δημιουργείται μια σύνδεση του παίκτη με μια κοινότητα που βρίσκεται στην άλλη πλευρά της οθόνης, επιτρέποντας του να μην αισθάνεται απομονωμένος την εποχή της κοινωνικής απόστασης», σχολιάζουν οι αναλυτές.
Σύμφωνα με έρευνα της Statista, το 2020 περισσότεροι από 180 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο άρχισαν να παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια για πρώτη φορά. Οι στατιστικές δείχνουν ότι άλλα 100 εκατ. άνθρωποι αναμένεται να ενταχθούν στην κοινότητα του διαδικτυακού gaming μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, με τον αριθμό των χρηστών να ξεπερνά τα 1,1 δισεκατομμύρια.
Περισσότερους παίκτες πληθυσμιακά συγκεντρώνει η Κίνα, ενώ η δεύτερη μεγαλύτερο αγορά online gaming στον κόσμο αγορά είναι οι ΗΠΑ με την Ιαπωνία να ακολουθεί.
Επίσης, οι παίκτες ηλικίας μεταξύ 18 και 35 ετών θα αποτελούν περισσότερο από το ήμισυ της παγκόσμιας κοινότητας χρηστών διαδικτυακών παιχνιδιών έως το 2023.
Όσον αφορά στην αξία της αγοράς το 40% εισφέρουν η Κίνα και οι ΗΠΑ ως οι δύο κορυφαίες αγορές για το online gaming, ενώ ακολουθούν η Ιαπωνία, η Μεγάλη Βρετανία και η Νότιος Κορέα.
Πηγή: ΣΕΠΕ
Διαβάστε επίσης:
Πεκίνο: Τα online παιχνίδια «το όπιο του λαού»
Δείτε τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ να παίζει Jenga στο metaverse
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News