Business & Finance Παρασκευή 29/10/2021, 13:45
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κι όμως. Το Facebook «έχασε» τον λογαριασμό @meta στη δική του πλατφόρμα, το Instagram

Κι όμως. Το Facebook «έχασε» τον λογαριασμό @meta στη δική του πλατφόρμα, το Instagram

Το Facebook σε ένα ριζικό rebranding, που ήρθε εν μέσω αλλεπάλληλων πυρών για την προώθηση τοξικού περιεχομένου, αποφάσισε να μετονομαστεί ως εταιρεία σε Meta. Και ενώ λοιπόν η Μeta είναι ιδιοκτήτρια του Instagram, δεν πέτυχε να εξασφαλίσει τον λογαριασμό @meta στη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. 

Όπως αποκαλύπτει το Quartz ο λογαριασμός @meta ανήκει σε ένα περιοδικό για μοτοσυκλέτες με έδρα το Ντένβερ. Η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ αναγκάστηκε να αρκετσεί στο @wearemeta στο Instagram – με τον λογαριασμό να έχει φτάσει τους 1 εκατομμύριο ακολούθους από την περασμένη Παρασκευή. Έχει δε περιεχόμενο αναρτήσεων εδώ και 18 μήνες, με την πιο παλιά ανάρτηση να είναι από τον Μάρτιο του 2020. 

Πάντως ο διάδοχος του Facebook έχει τον λογαριασμό @meta στο Twitter, ενώ ελέγχει και το domain name “meta.com”. 

Σύμφωνα με τον ρεπόρτερ τεχνολογικών θεμάτων Τέντι Σλάιφερ, το Chan Zuckerberg Initiative, το ίδρυμα που ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ διοικεί με τη σύζυγό του Πρισίλα Τσαν, είχε ήδη την ιδιοκτησία του λογαριασμού @meta στο Twitter, ενώ είχε κατοχυρώσει και το εμπορικό σήμα. 

Γιατί αποφασίστηκε το rebranding

H αλλαγή στην ονομασία που ελέγχει τις πλατφόρμες Facebook, Ιnstagram και την εφαρμογή WhatsApp θα μπορούσε να αντικατοπτριστεί και ως αλλαγή σελίδας, μετά τα αλλεπάλληλα χτυπήματα στη δημόσια εικόνα του: από τις καταγγελίες για παραπληροφόρηση έως την αποτυχία ελέγχου ρατσιστικού και βίαιου περιεχομένου.

«Σκέφτομαι πολύ για την ταυτότητά μας, καθώς ανοίγουμε αυτό το καινούργιο κεφάλαιο. Το Facebook είναι ένα από τα πιο χρησιμοποιημένα προϊόντα στην ιστορία του κόσμου» δήλωσε μεταξύ άλλων ο Ζάκερμπεργκ. «Είναι ένα εμβληματικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αλλά όλο και περισσότερο δεν συμπεριλαμβάνει όλα όσα κάνουμε. Σήμερα μας βλέπουν ως μια εταιρεία μέσου κοινωνικής δικτύωσης αλλά στο DNA μας είμαστε μια εταιρεία που κατασκευάζει τεχνολογία για να συνδέει τους ανθρώπους. Και το metaverse είναι το επόμενο σύνορο όπως ακριβώς ήταν η κοινωνική δικτύωση όταν ξεκινήσαμε». 

moneyreview.gr 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News