Neftlix: Πώς έχασε 25 δισ. δολ. από την κεφαλαιοποίησή της
Σφυροκόπημα δέχθηκαν οι μετοχές της Netflix στις ηλεκτρονικές μεταμεσονύχτιες συναλλαγές, καθώς τα αποτελέσματα τηςη δημοφιλούς πλατφόρμας streaming το τρίμηνο Ιανουαρίου- Μαρτίου απογοήτευσαν.
Η εταιρεία προσέλκυσε το συγκεκριμένο διάστημα περίπου 3,98 εκατομμύρια νέους συνδρομητές, έναντι προβλέψεων για 6 εκατομμύρια. Η διαφορά αυτή αποδίδεται από την εταιρεία στην απουσία νέων εκπομπών, αλλά και στη σταδιακή έξοδο από την καραντίνα. Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι η Netflix κέρδισε 15,8 εκατομμύρια νέους συνδρομητές καθώς η επέλαση της Covid-19 ανάγκασε εκατομμύρια ανθρώπους να μείνουν στο σπίτι τους. Το 2020 οι περισσότεροι νέοι συνδρομητές της (9,3 εκατομμύρια) προήλθαν από την Ασία.
Η πανδημία έχει λειτουργήσει ως δίκοπο μαχαίρι, αφού μπορεί να διεύρυνε αισθητά τη βάση των συνδρομητών της, αλλά προκάλεσε ταυτόχρονα σοβαρά προβλήματα και καθυστερήσεις σε παραγωγές της με αποτέλεσμα να μην έχει αρκετές νέες σειρές να παρουσιάσει στο κοινό.
Στον απόηχο της δημοσίευσης των στοιχείων η μετοχή της Netflix έκανε βουτιά 11% στα 489,38, σβήνοντας 25 δισ. δολάρια από την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας.
moneyreview.gr
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News